رفتن به بالا
  • جمعه - 24 مرداد 1399 - 20:13
  • کد خبر : ۷۳۶۸
  • چاپ خبر : فدراسیون فوتبال با اعزام تیم ملی به جام جهانی کوچک موافق است
سرمربی فوتسال زنان:

فدراسیون فوتبال با اعزام تیم ملی به جام جهانی کوچک موافق است

به گزارش یاریزان؛ شهناز یاری مربی کرمانشاهی پس از پایان نشست اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال که با حضور مهدی تاج برگزار گردید بعنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: فدراسیون فوتبال با اعزام ما به جام جهانی کوچک برزیل موافق است بنابراین از ۲۱ شهریور وارد اردوی تیم ملی می‌شویم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: فدراسیون فوتبال با اعزام ما به جام جهانی کوچک برزیل موافق است بنابراین از ۲۱ شهریور وارد اردوی تیم ملی می‌شویم.

به گزارش یاریزان؛ شهناز یاری روز جمعه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: دیروز جلسه خوبی با اعضای کمیته فنی و لیلا صوفی زاده نایب رییس سوم و رییس کمیته زنان و مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون فوتبال و حتی پزشک تیم ملی برگزار شد تا تدابیر لازم برای برپایی اردوهای تیم ملی فوتسال و شرایط تغذیه بازیکنان و تست کرونا اتخاذ شود. قرار شد تا از شهریور، اردوی تیم ملی را آغاز کنیم.

 

------------------------------------

وی افزود: گرچه پیش از کرونا تصمیم گرفته بودیم تا ۲ اردو را به اردوی انتخابی اختصاص دهیم اما با توجه به شرایط، یک اردوی انتخابی خواهیم داشت. حتی ممکن بود که این اردو به دلیل کرونا برگزار نشود و مستقیم به اردوی اصلی برویم اما با توجه به اهمیت این قضیه و امیدواری که به بازیکنان داده بودیم تا یک بار دیگر این فرصت را در اختیار آنان قرار دهیم، توانستم مسوولان را برای برپایی این اردو متقاعد کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ادامه داد: اولین اردوی ما از ۲۱ تا ۲۵ شهریور برگزار می‌شود و با توجه به اینکه برنامه‌ها را به فدراسیون فوتبال ارایه کردیم، برای ادامه اردوها مشکل خاصی نداریم. مهم آغاز کار است که از شهریور در اردو حضور می‌یابیم.

وی درخصوص اعزام تیم ملی به جام جهانی کوچک برزیل گفت: اکنون برزیل به دلیل کرونا در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و احتمال دارد تا بازی‌ها به تعویق بیافتد. ما نامه دعوت به جام جهانی کوچک را از برزیل دریافت کردیم و قرار است ۱۲ کشور مطرح دنیا در این مسابقات شرکت کنند. فدراسیون نیز در این زمینه با وزارت امور خارجه و روابط بین‌الملل رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

یاری عنوان کرد: اگر شرایط مهیا شود راهی این مسابقات می‌شویم. بدون تمرین نمی‌توانیم به جام جهانی کوچک برویم و باید هر چه سریعتر تمرینات را آغاز کنیم. آخرین تاریخی که برای این مسابقات اعلام شد، آذر ماه است، گرچه به دلیل کرونا احتمال دارد که این تاریخ به تعویق بیافتد. به عنوان سرمربی از شرکت تیم ملی فوتسال در این تورنمنت استقبال کردم و آنان هم بی‌تمایل نبودند تا کشور ما در این رقابت‌ها شرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه اصلی ما برای جام ملت‌های آسیا کویت و بازی‌های داخل سالن آسیا تایلند در اردیبهشت و شهریور ۱۴۰۰ بود و اگر به برزیل اعزام شویم، نوع و تعداد اردوها تغییر می‌کند. منتظریم تا ببینیم که شرایط برای اعزام ما چگونه پیش می‌رود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی