رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 29 دی 1401 - 14:03
  • کد خبر : ۱۴۹۲۲
  • چاپ خبر : غول کشی در مریوان / کامبک به سبک سبزپوشان راهیاب ملل

غول کشی در مریوان / کامبک به سبک سبزپوشان راهیاب ملل

کمال قریشی بازیکن تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: زیبایی والیبال به حضور تماشاگران است و هواداران تیم نیان هم در این دیدار فشار زیادی به ما وارد کردند. به گزارش یاریزان؛ هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 18 آبان با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران و مشهد پیگیری شد. کمال قریشی پس از شکست 3 بر یک تیم خود مقابل نیان الکترونیک مشهد اظهار داشت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم در ست اول هم پیروزی شویم. در ادامه بازی هم عملکرد خوبی داشتیم اما بازیکنان با تجربه نیان مانند سید محمد موسوی و علیرضا بهبودی که بازیکنان خیلی بزرگی‌اند توانستند نتیجه و روند بازی را به نفع تیم مشهد تغییر دهند. وی ضمن خسته نباشید و تبریک به دو تیم، بیان کرد: دیداری زیبا را شاهد بودیم و تماشاگرانی که در سالن حضور داشتند از این مسابقه لذت بردند. هدف ما ارائه والیبال زیبا است و برد و باخت مسابقه در اولویت‌های بعد قرار دارد. قریشی عنوان کرد: آنالیز خیلی خوبی از نیان الکترونیک داشتیم و کادر فنی زحمت فراوانی برای این مسابقه کشیده بودند اما نیانی‌ها از ما بهتر بازی کردند، میزبان بودند و توانستند پیروز شوند. تماشاگران مشهدی فشار زیادی به ما وارد کردند. وی درخصوص حضور تماشاگران در مسابقات والیبال گفت: جذابیت و زیبایی مسابقه والیبال به حضور تماشاگران است. والیبال شهرهایی مانند گنبد، مشهد، آمل، ارومیه و … با حضور تماشاگران هویت و معنا دارد. قریشی با اشاره به مسابقات آینده راهیاب اظهار داشت: تیم ما برای حضور در هشت تیم و حتی چهار تیم بسته شده است. می‌جنگیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به هدف خود برسیم. سعی ما ارائه والیبال زیبا است.

تیم راهیاب ملل مریوان در هفته نوزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز موفق شد مهمان خود را با شکست بدرقه کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم راهیاب ملل مریوان در هفته نوزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز موفق شد مهمان خود را با شکست بدرقه کند.

به گزارش یاریزان؛ در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ایران، تیم راه‌یاب ملل مریوان در سالن زاگرس مریوان به مصاف هراز صدرنشین رفت و در پایان موفق شد با حمایت هواداران بی نظیر خود، هراز پرستاره را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

 

------------------------------------

این مسابقه که با حضور هواداران برگزار شد که در ابتدا هراز آمل دو ست اول را ازان خود کرد اما در ادامه شاگردان آرش صادقیانی با ارائه یک بازی جنگنده و پرتلاش موفق شدند ۳ ست بعدی را با برد پشت سر بگذارند و هراز صدرنشین را با شکست بدرقه کنند.

همچنین تیم‌های پیکان تهران، نیان الکترونیک خراسان، شهداب یزد، هورسان رامسر، ایفاسرام اردکان و فولاد سیرجان ایرانیان در دیدارهای این هفته مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

آرش صادقیانی سرمربی سبزپوشان مریوانی پس از پیروزی مقابل لبنیات هراز آمل اظهار داشت: قبل از هرچیز به هواداران خوب راه‌یاب تبریک عرض می‌کنم که خیلی خوب تیم را تشویق کردند. یک خسته نباشید هم عرض می کنم به هر دو تیم که بازی جذابی را به نمایش گذاشتند. خیلی بازی نزدیکی بود و ما بعد از اینکه دو ست را واگذار کردیم توانستیم بازی را مدیریت کنیم. اشتباهات کمتری انجام دادیم و از اشتباهات تیم حریف استفاده کردیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی ادامه داد: بازیکنان ما واقعا جنگیدند و تلاش کردند و تا لحظه آخر پا پس نکشیدند. در پایان مزد زحمت‌شان را گرفتند. اتفاق مهمی است و باتوجه به اینکه در چند هفته اخیر بدشانسی‌های زیادی داشتیم این برد خیلی به ما برای ادامه مسیر کمک خواهد کرد. امیدوارم بازی‌های باقی مانده را هم به همین شکل بازی کنیم و نتیجه لازم را به دست آوریم.

سرمربی تیم والیبال راه‌یاب ملل عنوان کرد: آرمین رنجبر به علت مصدومیت در این مسابقه حضور نداشت و چند بازیکن مصدوم دیگر هم داشتیم که با وجود مصدومیت بازی کردند.

 

نتایج کامل دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال مردان به قرار زیر است:

پاس گرگان یک – پیکان تهران ۳ (۲۳ بر ۲۵، ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۳ بر ۲۵)

ایفاسرام اردکان ۳ – شهرداری گنبد یک (۲۵ بر ۱۸، ۲۶ بر ۲۸، ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۱۹)

هورسان رامسر ۳ – گیتی‌پسند اصفهان صفر (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲)

راه‌یاب ملل مریوان ۳ – لبنیات هراز آمل ۲ (۲۳ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۳)

نیان الکترونیک خراسان ۳ – مس رفسنجان صفر (۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۷)

سایپا تهران صفر – شهداب یزد ۳ (۱۹ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵)

فولاد سیرجان ایرانیان ۳ – شهرداری ارومیه یک (۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۸ بر ۲۶)

 

جدول لیگ برتر والیبال مردان در پایان هفته نوزدهم بدین شکل است:

لبنیات هراز آمل ۱۵ برد و ۴۲ امتیاز
پیکان تهران ۱۴ برد و ۴۴ امتیاز
شهداب یزد ۱۴ برد و ۳۹ امتیاز
هورسان رامسر ۱۲ برد و ۳۵ امتیاز
فولاد سیرجان ایرانیان ۱۱ برد و ۳۴ امتیاز
پاس گرگان ۱۱ برد و ۳۲ امتیاز
نیان الکترونیک خراسان ۱۰ برد و ۳۲ امتیاز
گیتی‌پسند اصفهان ۹ برد و ۲۷ امتیاز
ایفاسرام اردکان ۹ برد و ۲۷ امتیاز
شهرداری ارومیه هشت برد و ۲۲ امتیاز
راه‌یاب ملل مریوان هشت برد و ۲۱ امتیاز
شهرداری گنبد شش برد و ۱۸ امتیاز
سایپا تهران سه برد و ۱۴ امتیاز
مس رفسنجان سه برد و ۱۲ امتیاز

 

شایان ذکر است؛ تیم لبنیات هراز به‌رغم شکست برابر راه‌یاب همچنان در صدر جدول باقی ماند، اما اختلاف برد این تیم با پیکان تهران که در جایگاه دوم قرار دارد، به حداقل رسید و هرازی‌ها باید نگران از دست دادن صدر جدول در هفته‌های آتی باشند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی