رفتن به بالا
  • سه شنبه - 20 آبان 1399 - 11:41
  • کد خبر : ۸۲۱۶
  • چاپ خبر : علی میری : ۶ بار توانستم به رکورد دنیا حمله کنم / شرایط اردو عالی است
ادامه تمرینات در دوران کرونا؛

علی میری : ۶ بار توانستم به رکورد دنیا حمله کنم / شرایط اردو عالی است

علی میری و مسعود چترایی در مسابقات قهرمانی 2019 بزرگسالان آسیا در چین نخستین مدال های کاروان وزنه برداری ایران را به ارمغان آوردند.

علی میری ملی پوش ارومیه ای وزن ۸۹ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری ایران: در دوران تمرینات خوبی داشته ام و شش بار به رکورد دنیا حمله کرده ام.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

علی میری ملی پوش ارومیه ای وزن ۸۹ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری ایران: در دوران تمرینات خوبی داشته ام و شش بار به رکورد دنیا حمله کرده ام.

به گزارش یاریزان؛ علی میری در خصوص شروع شدن تمرینات تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات شروع شده و همه چیز خیلی خوب است. اگر آسیب‌دیدگی نداشته باشیم، می‌توانیم به رکوردهای خوبی برسیم.

 

------------------------------------

وی افزود: از وقتی بیماری کرونا آمد، یک روز هم تمریناتم را تعطیل نکرده‌ام و در خانه بدون مربی به تمرینات ادامه داده‌ام. سطح آمادگی خیلی خوبی دارم و توانستم در این مدت، شش بار به رکورد دنیا در وزن ۸۹ کیلو حمله کنم. الان امیدوارم زیر نظر سرمربی تیم ملی پیشرفت خوبی داشته باشیم.

میری در رابطه با شروع شدن لیگ وزنه برداری عنوان کرد: امسال با تیم ملی حفاری قرارداد دارم. خدا را شکر که لیگ می تواند شروع شود و از این لحاظ از خیلی از ورزش ها جلو هستیم اما وزنه‌برداری را نمی‌شود با هیچ ورزش دیگری مقایسه کرد. در این ورزش سخت تلاش می‌کنیم و کمترین دستمزدها را می گیریم.

ملی پوش وزن ۸۹ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: از مسئولان فدراسیون و ریاست محترم تشکر می کنم که توانستند در این شرایط سخت و بحرانی، اردوها را برگزار کنند. مسئولین خارج از فدراسیون هم باید توجه ویژه ای به وزنه برداری داشته باشند. من از زحمات بچه های تیم ملی تشکر می کنم و دست تک تک شان را می بوسم و میدانم چقدر تلاش می‌کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی