رفتن به بالا
  • دوشنبه - 19 شهریور 1397 - 11:09
  • کد خبر : ۳۳۸۷
  • چاپ خبر : علیرضا ایزدی وزنه بردار کرمانشاهی در رقابت های معلولین قهرمانی آسیا رکورد جهان را شکست
با مهار وزنه 140 کیلوگرمی؛

علیرضا ایزدی وزنه بردار کرمانشاهی در رقابت های معلولین قهرمانی آسیا رکورد جهان را شکست

علیرضا ایزدی وزنه بردار کرمانشاهی و تیم ملی کشورمان در نخستین روز از رقابت های وزنه برداری معلولین قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ضمن شکستن رکورد جوانان جهان و آسیا، به نشان طلای این تورنمنت دست یافت.

  علیرضا ایزدی وزنه بردار کرمانشاهی و تیم ملی کشورمان در نخستین روز از رقابت های وزنه برداری معلولین قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ضمن شکستن رکورد جوانان جهان و آسیا، به نشان طلای این تورنمنت دست یافت.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ علیرضا ایزدی وزنه بردار کرمانشاهی و تیم ملی کشورمان در دسته ۴۹ کیلوگرم، […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

علیرضا ایزدی وزنه بردار کرمانشاهی و تیم ملی کشورمان در نخستین روز از رقابت های وزنه برداری معلولین قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ضمن شکستن رکورد جوانان جهان و آسیا، به نشان طلای این تورنمنت دست یافت.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ علیرضا ایزدی وزنه بردار کرمانشاهی و تیم ملی کشورمان در دسته ۴۹ کیلوگرم، در نخستین روز از رقابت های وزنه برداری معلولین قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در ژاپن، با مهار وزنه ۱۴۰ کیلوگرم ضمن شکستن رکورد جوانان جهان و آسیا، به نشان طلای این تورنمنت دست یافت.

ایزدی در بخش بزرگسالان نیز در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گرفت و مدال برنز را بر گردن آویخت.
مدال‌های طلا و نقره بزرگسالان در این دسته، به نمایندگانی از اردن و چین رسید.

وی در این دوره از مسابقات توانست وزنه ۱۴۰ کیلویی را مهار کند و ضمن شکستن رکورد دسته ۴۹ کیلوگرم جوانان، مدال طلای رده سنی جوانان و برنز بخش بزرگسالان را از آن خود کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مسابقات وزنه برداری معلولان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از ۱۷ تا ۲۱ شهریور در شهر «کیتاکیوشو» ژاپن برگزار می شود. از این مسابقات به عنوان نخستین مرحله گزینشی پارالمپیک ۲۰۲۰ یاد می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی