رفتن به بالا
  • جمعه - 3 شهریور 1402 - 22:47
  • کد خبر : ۱۶۴۵۲
  • چاپ خبر : عطایی: هدف ایران قهرمانی است/ مدیون تماشاگران ارومیه‌ای هستیم

عطایی: هدف ایران قهرمانی است/ مدیون تماشاگران ارومیه‌ای هستیم

به گزارش یاریزان؛ بهروز عطایی بعد صعود شاگردانش به فینال جام 22 با شکست چین، درباره این مسابقه گفت: امروز دیدار سختی مقابل چین داشتیم و هر دو تیم بعد از چند دیدار سخت مراحل مختلف به این مرحله رسیده بودند. سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص آنالیز تیم چین گفت: تیم ملی ایران هستیم و طوری به چینی‌ها فشار آوردیم که نتوانند به وضعیت عادی برگردد و خوشبختانه در این خصوص کاملا موفق بودیم. وی در خصوص فینال فردا مقابل ژاپن، گفت: از ابتدا پیش‌بینی می‌شد که دو تیم ایران و ژاپن فینالیست شوند و هر دو با یک ست باخته به دیدار پایانی رسیدند. تا کنون برنامه‌های خود را به بهترین شکل اجرا و به موفقیت رسیدیم. عطایی در خصوص تیم ژاپن گفت: تیم ملی ژاپن تیم بسیار با کیفیتی است و در لیگ ملت‌ها نه تنها از ایران بلکه از تیم‌های قدرتمندی چون برزیل، آرژانتین، ایتالیا و فرانسه بالاتر و سوم شد و این اتفاق نشان از سرمایه‌گذاری موفق این کشور و حاکی از تیم باکیفیت آنها دارد. وی تصریح کرد: هدف ایران قهرمانی است و فردا برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد تا در خاک کشورمان قهرمانی را به مردم خوب و فهیم ایران تقدیم کنیم. سرمربی تیم ملی درخصوص اظهارات بلین سرمربی ژاپن درخصوص تماشاگران گفت: از تماشاگران کشورم و شهر ارومیه تشکر می‌کنم که به خوبی تیم ایران را پشتیبانی کردند و قسمت اعظم موفقیت خود در بازی‌ها را مدیون آنان هستیم و انتظار داریم در فینال هم این روند را ادامه دهند. تیم‌های ملی ایران و ژاپن از ساعت ۱۸ فردا (شنبه چهارم شهریور) در سالن غدیر برای تعیین قهرمان به مصاف هم می‌روند و قطر و چین نیز برای کسب مدال برنز این رقابت‌ها از ساعت 15 باهم دیدار خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تمجید از تماشاگران ارومیه‌ای حاضر در سالن غدیر گفت: هدف ایران قهرمانی است و فردا برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد تا در خاک کشورمان قهرمانی را به مردم خوب و فهیم ایران و به‌ویژه تماشاگران ارومیه تقدیم کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تمجید از تماشاگران ارومیه‌ای حاضر در سالن غدیر گفت: هدف ایران قهرمانی است و فردا برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد تا در خاک کشورمان قهرمانی را به مردم خوب و فهیم ایران و به‌ویژه تماشاگران ارومیه تقدیم کنیم.

به گزارش یاریزان؛ بهروز عطایی بعد صعود شاگردانش به فینال جام ۲۲ با شکست چین، درباره این مسابقه گفت: امروز دیدار سختی مقابل چین داشتیم و هر دو تیم بعد از چند دیدار سخت مراحل مختلف به این مرحله رسیده بودند.

 

------------------------------------

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص آنالیز تیم چین گفت: تیم ملی ایران هستیم و طوری به چینی‌ها فشار آوردیم که نتوانند به وضعیت عادی برگردد و خوشبختانه در این خصوص کاملا موفق بودیم.

وی در خصوص فینال فردا مقابل ژاپن، گفت: از ابتدا پیش‌بینی می‌شد که دو تیم ایران و ژاپن فینالیست شوند و هر دو با یک ست باخته به دیدار پایانی رسیدند. تا کنون برنامه‌های خود را به بهترین شکل اجرا و به موفقیت رسیدیم.

عطایی در خصوص تیم ژاپن گفت: تیم ملی ژاپن تیم بسیار با کیفیتی است و در لیگ ملت‌ها نه تنها از ایران بلکه از تیم‌های قدرتمندی چون برزیل، آرژانتین، ایتالیا و فرانسه بالاتر و سوم شد و این اتفاق نشان از سرمایه‌گذاری موفق این کشور و حاکی از تیم باکیفیت آنها دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی تصریح کرد: هدف ایران قهرمانی است و فردا برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد تا در خاک کشورمان قهرمانی را به مردم خوب و فهیم ایران تقدیم کنیم.

سرمربی تیم ملی درخصوص اظهارات بلین سرمربی ژاپن درخصوص تماشاگران گفت: از تماشاگران کشورم و شهر ارومیه تشکر می‌کنم که به خوبی تیم ایران را پشتیبانی کردند و قسمت اعظم موفقیت خود در بازی‌ها را مدیون آنان هستیم و انتظار داریم در فینال هم این روند را ادامه دهند.

تیم‌های ملی ایران و ژاپن از ساعت ۱۸ فردا (شنبه چهارم شهریور) در سالن غدیر برای تعیین قهرمان به مصاف هم می‌روند و قطر و چین نیز برای کسب مدال برنز این رقابت‌ها از ساعت ۱۵ باهم دیدار خواهند کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی