رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 28 دی 1401 - 16:08
  • کد خبر : ۱۴۹۱۵
  • چاپ خبر : عادل مجللی: انگیزه زیادی برای درخشش در بازیهای آسیایی دارم

عادل مجللی: انگیزه زیادی برای درخشش در بازیهای آسیایی دارم

عادل مجللی دارنده مدال برنز جهان در کانو گفت: اگر برای من هم برنامه‌ مانند سایر ورزشکاران نوشته شود، می‌توانیم نتیجه‌ای بگیریم که در تاریخ ماندگار شود.

عادل مجللی ملی پوش کرمانشاهی کانوی ایران گفت: به چیزهای زیادی در قایقرانی رسیده‌ام اما شرایط به گونه‌ای است که هنوز هم برای موفقیت در رقابت‌های پیش‌رو انگیزه دارم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

عادل مجللی ملی پوش کرمانشاهی کانوی ایران گفت: به چیزهای زیادی در قایقرانی رسیده‌ام اما شرایط به گونه‌ای است که هنوز هم برای موفقیت در رقابت‌های پیش‌رو انگیزه دارم.

به گزارش یاریزان؛ عادل مجللی در درباره برنامه این روزهایش گفت: در هوای بسیار سرد و یخبندان دریاچه آزادی با قدرت در کنار همه ملی‌پوشان با تجربه و جوان تمرینات خود را ادامه می‌دهیم. خدا را شکر شرایطی که فدراسیون فراهم کرده به گونه‌ای است که انگیزه همه تیم حفظ می‌شود و با اینکه افتخارات فراوانی در قایقرانی به دست آورده‌ام اما می‌خواهم در رقابت‌های مهم سال آینده خصوصا بازیهای آسیایی بهترین نتیجه را کسب کنم.

 

------------------------------------

وی درباره وضعیت اردوی تیم ملی قایقرانی در دریاچه آزادی اظهار کرد: در گذشته مشکلات زیادی برای تمرین خصوصا در بازه‌های خیلی سرد و و خیلی گرم داشتیم اما حالا شرایط متفاوت شده. درست است که هوای تهران این روزها بسیار سرد و یخبندان است اما فدراسیون تمهیداتی دیده تا بتوانیم تا حد زیادی موانع را برطرف کنیم.

قهرمان کانوی آسیا اضافه کرد: نظم خوبی در بخش انبار قایق داریم و قایق‌های هر فرد در هر سطحی از تیم در جای مخصوص نگهداری می‌شود. فاصله رختکن با دمای مناسب، محل استراحت و سالن بدنسازی تازه تاسیس به گونه‌ای است که قبل و بعد از تمرین به راحتی رفت و آمد می‌کنیم و دغدغه‌های این چنینی خیلی کم شده است.

مجللی درباره تمرینات این روزهایش اظهار کرد: تیم خوبی تشکیل شده و با تلاش کادر فنی و حمایت فدراسیون، جوانانی وارد تیم شده‌اند که حتی می‌توانیم در تمرینات رقابت داشته باشیم و روحیه آن‌ها به امثال من که سال‌هاست در تیم ملی هستم و مسابقات مختلفی را تجربه کردم انگیزه می‌دهد تا برای موفقیت بیشتر تلاش کنم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی با اشاره به رویدادهای پیش‌روی کانو گفت: به هر حال مهمترین مسابقاتی که در پیش داریم بازیهای آسیایی و پس از آن انتخابی المپیک است اما به شخصه با شخصیتی که تیم کانوی ایران پیدا کرده و رقابتی که در اردو داریم توان رقابت در سطح جهانی را در تیم می‌بینم و به نظرم اگر حمایت مسئولین ورزش کشور را به قایقرانی بیش از پیش داشته باشیم، قایقرانی خصوصا کانوی ایران می‌تواند در مسابقات کاپ و قهرمانی جهان نتایج در خوری داشته باشد.

صاحب مدال برنز کانوی قهرمانی جهان تاکید کرد: خوشبختانه کادر فعلی فدراسیون افراد متخصص و فنی رشته قایقرانی هستند و کاملا شرایط ورزشکار را درک می‌کنند و از نزدیک شاهد هستیم که برای آسایش ورزشکاران تلاش می‌کنند. اگر این دید به شکل وسیع‌تر در سطح مسئولین ورزش کشور شکل بگیرد و این باور ایجاد شود که قایقرانی می‌تواند در عملکرد کاروان ورزشی ایران در رویدادهای بین‌المللی نقش تاثیرگذار داشته باشد، ما حتما پاسخ این اعتماد را با نتایج درخشان می‌دهیم.

وی همچنین گفت: در روزها و هفته‌های گذشته شاهد اعتراض بخشی از جامعه ورزشی کشور به حمایت‌ها از یک رشته خاص بودیم. من از مسئولین می‌خواهم قدری به ما حق بدهند، حرف این نیست که از ورزشکاران حمایت نشود اما می‌خواهیم که همه با یک دید دیده شوند، قطعا ورزشکاران قایقرانی اگر حمایت‌های بیشتری داشته باشند افتخارات بیشتری هم نصیب کشور خواهند کرد.

عادل مجللی که بعنوان نماینده کانوی ایران در المپیک ریو حضور داشت در پایان اظهار کرد: به عنوان یک ورزشکار ایرانی همه تلاشم را برای کسب موفقیت به کار می‌گیرم و تمام فکر و دغدغه‌ام افتخار برای کشورم است. امیدوارم این روحیه و انگیزه با حمایت همه مسئولین و دعای خیر مردم کشورم همراه باشد و بتوانیم همه با هم پس از کسب موفقیت باعث افتخار میهن باشیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی