رفتن به بالا
  • یکشنبه - 15 خرداد 1401 - 13:10
  • کد خبر : ۱۲۳۲۸
  • چاپ خبر : طلا و برنز تنیس روی میز انفرادی آسیای میانه به دختران ایران رسید

طلا و برنز تنیس روی میز انفرادی آسیای میانه به دختران ایران رسید

به گزارش یاریزان؛ در مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت های انفرادی دختران آسیای میانه، الینا رحیمی در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و پس از برد ۳ بر صفر مقابل نماینده ترکمنستان، ۳ بر صفر در برابر قزاقستان و ۳ بر ۱ در مقابل ازبکستان به فینال راه یافت. این ورزشکار مهابادی در فینال با برد قاطع ۳ بر صفر مقابل قزاقستان میزبان به مدال طلا دست یافت. شیما صفایی دیگر نماینده ایران در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم با حساب ۳ بر صفر از سد قرقیزستان گذشت ،سپس ۳ بر ۱ نماینده قزاقستان را از پیش رو برداشت، اما در عین شایستگی در مرحله نیمه نهایی ۳ بر ۲ در مقابل حریف سرسخت قزاقستان بازی رو واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت. صبا سراجی و فاطمه یاری نیز در مرحله یک شانزدهم با پذیرش شکست در مقابل حریفانی از کشور میزبان از دور رقابتها کنار رفتند. پیش از کسب این مدال طلا و در بخش تیمی، تیم ملی جوانان دختر ایران با شکست از ازبکستان از راهیابی به فینال بازماند و در دیدار رده بندی با شکست 3 بر 0 تیم قرقیزستان، صاحب مدال برنز شد و موفق به کسب یکی از دو سهمیه تیمی این منطقه برای حضور در قهرمانی آسیا نشد.

با درخشش الینا رحیمی ورزشکار مهابادی، مدال طلا و برنز رقابت های انفرادی تنیس روی میز دختران آسیای میانه به تیم ملی ایران رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با درخشش الینا رحیمی ورزشکار مهابادی، مدال طلا و برنز رقابت های انفرادی تنیس روی میز دختران آسیای میانه به تیم ملی ایران رسید.

به گزارش یاریزان؛ در مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت های انفرادی دختران آسیای میانه، الینا رحیمی در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و پس از برد ۳ بر صفر مقابل نماینده ترکمنستان، ۳ بر صفر در برابر قزاقستان و ۳ بر ۱ در مقابل ازبکستان به فینال راه یافت.

 

------------------------------------

این ورزشکار مهابادی در فینال با برد قاطع ۳ بر صفر مقابل قزاقستان میزبان به مدال طلا دست یافت.

شیما صفایی دیگر نماینده ایران در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم با حساب ۳ بر صفر از سد قرقیزستان گذشت ،سپس ۳ بر ۱ نماینده قزاقستان را از پیش رو برداشت، اما در عین شایستگی در مرحله نیمه نهایی ۳ بر ۲ در مقابل حریف سرسخت قزاقستان بازی رو واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

صبا سراجی و فاطمه یاری نیز در مرحله یک شانزدهم با پذیرش شکست در مقابل حریفانی از کشور میزبان از دور رقابتها کنار رفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پیش از کسب این مدال طلا ، مدال برنز نیز در بخش تیمی برای دختران ملی پوش تنیس روی میز ایران بدست آمد. تیم ملی جوانان دختر ایران با شکست از ازبکستان از راهیابی به فینال بازماند و در دیدار رده بندی با شکست ۳ بر ۰ تیم قرقیزستان، صاحب مدال برنز شد و موفق به کسب یکی از دو سهمیه تیمی این منطقه برای حضور در قهرمانی آسیا نشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی