رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 13 مهر 1402 - 12:43
  • کد خبر : ۱۶۷۸۶
  • چاپ خبر : صعود چشمگیر تکواندوکاران ایران در رنکینگ ماه سپتامبر

صعود چشمگیر تکواندوکاران ایران در رنکینگ ماه سپتامبر

فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی هوگوپوشان در ماه ژوئن را اعلام کرد. به گزارش یاریزان؛ فدراسیون جهانی تکواندو با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری رقابت ها، از 20 مردادماه 1399 (10 آگوست 2020) اعلام کرد امتیازات رنکینگ از ژانویه تا دسامبر 2020 ثابت مانده و هیچ امتیازی از ورزشکاران کسر نمی شود که حالا و با برگزاری رویدادهای بین المللی دارای امتیاز، احتساب امتیازات رنکینگ آغاز شده است. با اعلام WT از ماه مارس تا جولای 2021 هیچ کسر امتیازی برای رویدادهای برگزار شده در سال های 2020 و 2021 انجام نمی شود. در رده‌بندی جدید اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان با 298/44 امتیاز در رده ششم قرار گرفت؛ حسین لطفی دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن با 56/50 امتیاز رده هفتاد و یکم را به خود اختصاص داد.

تکواندوکاران ایران پس از درخشش در مسابقات گرندپری پاریس و بازیهای آسیایی هانگژو جایگاه خود را در رده بندی المپیکی فدراسیون جهانی ارتقا دادند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تکواندوکاران ایران پس از درخشش در مسابقات گرندپری پاریس و بازیهای آسیایی هانگژو جایگاه خود را در رده بندی المپیکی فدراسیون جهانی ارتقا دادند.

به گزارش یاریزان؛ سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی ماه سپتامبر ۲۰۲۳ را منتشر کرد که ثبت امتیازات رویدادهای بین المللی از جمله رقابت های گرندپری پاریس و بازیهای آسیایی موجب صعود تکواندوکاران کشورمان شد.

 

------------------------------------

در وزن ۵۸- کیلوگرم گروه آقایان، مهدی حاجی موسائی با کسب دو مدال طلا و نقره در مسابقات فوق، جمع امتیازات خود را به عدد ۲۷۳.۴۴ امتیاز کسب کرد و با ۴ پله صعود در رده نهم رده بندی ایستاد. در همین وزن نایب قهرمان گرندپری پاریس ابوالفضل زندی با کسب ۱۷۷.۱۰ امتیاز و ۳ پله صعود در جایگاه ۱۹ جهان ایستاد. علیرضا حسین پور نیز با ۷۷.۳۲ امتیاز در رتبه ۶۶ قرار گرفت.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، متین رضایی با کسب مدال برنز بازیهای آسیایی و ۱۹۴.۸۵ امتیاز و ۳ پله صعود در رده پانزدهم ایستاده است. رضا کلهر با وجود دوری از میادین با ۱۲۹.۶۲ امتیاز در جایگاه ۳۳ جهان قرار دارد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، مهران برخورداری چس از کسب طلای گرندپری پاریس و برنز بازیهای آسیایی با ۲۶۶.۷۶ امتیازو ۴ پله صعود در رده دهم ایستاد؛ میرهاشم حسینی با کسب ۱۲۸.۰۹ امتیاز به رده بیست و هشتم رفت. امیرمحمد بخشی نیز با کسب ۷۹.۶۳ امتیاز و ۲ پله صعوددر رده ۵۱ جای گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در وزن ۸۰+ کیلوگرم، آرین سلیمی پس از کسب مدال نقره در بازیهای هانگژو با ۱۴۹.۱۴امتیاز و ۷ پله صعود به رده بیست و دوم رفت؛ ابوالفضل عباسی ۱۴۰.۵۰ امتیاز کسب کرد و در جایگاه ۲۵ ایستاد. سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی آقایان با ۱۲۳.۱۸ امتیاز در جایگاه سی و دوم قرار گرفت.

در گروه بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده با تداوم روند رو به رشد خود و کسب نشان ۲ برنز گرندپری پاریس و بازی های آسیایی هانگژو، صعود ۵ پله ای داشت و با ۲۱۰.۹۵ امتیاز تا رده سیزدهم بالا آمد. غزل سلطانی با کسب ۱۰۵.۰۹ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه ۴۲ قرار گرفت.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، ناهید کیانی با کسب ۳۳۵.۱۳ امتیاز و بدون تغییر در جایگاه چهارم جای گرفت. زهرا شیدایی با ۷۹.۱۰ امتیاز در رتبه ۵۵ ایستاد؛ نسترن ولی زاده نیز با کسب ۵۵.۲۰ در جایگاه ۷۳ قرار گرفت.

ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷- کیلوگرم با کسب نشان برنز بازی های آسیایی هانگژو ۱۰۲.۷۳ کسب کرد و با ۹ پله صعود به رتبه سی و هفتم رفت؛ سیده نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۷- کیلوگرم با ۱۰۹.۷۴ امتیاز و ۳ پله سقوط در رده ۳۴ وزن خود قرار گرفته است

در وزن ۶۷+ کیلوگرم، اکرم خدابنده با ۶۴.۰۸ امتیازدر رتبه ۴۷ قرار گرفت و زهرا پوراسماعیل نیز با ۴۹.۷۲ امتیاز در رتبه پنجاه و پنجم رنکینگ المپیکی قرار دارد. آناهیتا توکلی با کسب ۲۰.۶۴ امتیاز و ۳۶ پله صعود در رده ۹۵ قرار گرفت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی