رفتن به بالا
  • جمعه - 7 آبان 1400 - 12:06
  • کد خبر : ۱۱۹۷۱
  • چاپ خبر : صعود مقتدرانه بانوان فوتسالیست کردستانی به لیگ دسته اول ایرن
بعنوان تیم نخست گروه دوم؛

صعود مقتدرانه بانوان فوتسالیست کردستانی به لیگ دسته اول ایرن

به گزارش یاریزان؛ در روز پایانی مسابقات گروه دوم مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتسال بانوان ایران که به میزبانی عسلویه برگزار شد، تیم فوتسال شورای دلبران بعنوان نماینده استان کردستان در این مسابقات به مصاف تیم اورانوس عسلویه میزبان گروه دوم رفت و در پایان با نتیجه 7 - 5 به پیروزی رسید. نفیسه منتشلو 3 گل، مائده گلمرادی 2 گل و معصومه منتشلو 2 گل در این دیدار برای تیم شورای دلبران قروه به ثمر رساندند. به این ترتیب تیم شورای دلبران با کسب این پیروزی و 9 امتیاز و همچنین تفاضل گل 7+ به عنوان تیم نخست گروه خود به جمع چهار تیم پایانی لیگ دسته دوم راه یافت و مقتدرانه جواز صعود به لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور را کسب کرده است.

  تیم فوتسال بانوان شورای دلبران قروه با شکست تیم میزبان در دیدار پایانی عنوان نخست گروه دوم، مقتدرانه جواز صعود به لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور را کسب کرد. به گزارش یاریزان؛ در روز پایانی مسابقات گروه دوم مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتسال بانوان ایران که به میزبانی عسلویه برگزار شد، تیم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتسال بانوان شورای دلبران قروه با شکست تیم میزبان در دیدار پایانی عنوان نخست گروه دوم، مقتدرانه جواز صعود به لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور را کسب کرد.

به گزارش یاریزان؛ در روز پایانی مسابقات گروه دوم مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتسال بانوان ایران که به میزبانی عسلویه برگزار شد، تیم فوتسال شورای دلبران بعنوان نماینده استان کردستان در این مسابقات به مصاف تیم اورانوس عسلویه میزبان گروه دوم رفت و در پایان با نتیجه ۷ – ۵ به پیروزی رسید.

 

------------------------------------

نفیسه منتشلو ۳ گل، مائده گلمرادی ۲ گل و معصومه منتشلو ۲ گل در این دیدار برای تیم شورای دلبران قروه به ثمر رساندند.

به این ترتیب تیم شورای دلبران با کسب این پیروزی و ۹ امتیاز و همچنین تفاضل گل ۷+ به عنوان تیم نخست گروه خود به جمع چهار تیم پایانی لیگ دسته دوم راه یافت و مقتدرانه جواز صعود به لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور را کسب کرده است.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی