رفتن به بالا
  • دوشنبه - 19 آذر 1397 - 23:04
  • کد خبر : ۳۵۴۶
  • چاپ خبر : نفس سرد کاویان و تربیت در ایستگاه آخر مرحله اول لیگ سه / لحظه شماری موکریان برای آغاز مرحله دوم
اوج هیجان فوتبال؛

نفس سرد کاویان و تربیت در ایستگاه آخر مرحله اول لیگ سه / لحظه شماری موکریان برای آغاز مرحله دوم

مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال ایران در ایستگاه پایانی خود قرار دارد و تاکنون چهره 9 تیم جهت صعود به مرحله دوم مسابقات مشخص شده است.

  مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال ایران در ایستگاه پایانی خود قرار دارد و تاکنون چهره ۹ تیم جهت صعود به مرحله دوم مسابقات مشخص شده است.    ———————————— به گزارش یاریزان، از مرحله اول این رقابت ها ۱۰ تیم مجوز صعود به مرحله دوم را کسب خواهند کرد و در کنار ۲۰ تیم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال ایران در ایستگاه پایانی خود قرار دارد و تاکنون چهره ۹ تیم جهت صعود به مرحله دوم مسابقات مشخص شده است.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان، از مرحله اول این رقابت ها ۱۰ تیم مجوز صعود به مرحله دوم را کسب خواهند کرد و در کنار ۲۰ تیم که سال قبل از لیگ دو سقوط کرده اند و یا سهمیه خود را در مرحله دوم سال قبل حفظ کرده بودند, خواهند پیوست.

 

در پایان دیدارهای امروز تیمهای آران بیدگل اصفهان، ذوالفقار کاشان، منصور ساوه، استقلال شوش، استقلال ملاثانی، شهرداری آستارا، مبل محتشم تبریز، دارایی گز گلستان و شهرداری فریدونکار بعنوان سهمیه های برتر گروه های پنج گانه مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال ایران به مرحله دوم صعود کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

در دیدار های فردا نیز از بین دو تیم بهزیستی لرستان و شهرداری بندر عامر یک تیم بعنوان سهمیه دهم راهی مرحله دوم مسابقات خواهد شد.

 

تیم شایسته کاویان نقده که تا چند هفته پایانی شانس صعود به دور دوم را داشت، در پایان نتایج امروز و با تفاضل گل کمتر نسبت به دیگر تیم همشهریش به لیگ استان سقوط کرد.

 

تیم تربیت سقز نیز با توجه به شرایط جدول و عدم حضور در برابر تیم پرسپولیس دزفول در دیدار امروز از دور مسابقات کنار رفت این روند برای تیم خورشید مهر قروه نیز پیشتر اتفاق افتاده بود.

 

قرعه کشی دور دوم رقابت های لیگ دسته سه فوتبال با حضور تیم موکریان مهاباد بیست و پنجم آذرماه برگزار و تاریخ شروع مسابقات هشتم دیماه اعلام شده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی