رفتن به بالا
  • یکشنبه - 9 آذر 1399 - 18:02
  • کد خبر : ۸۶۵۸
  • چاپ خبر : صعود دو پله‌ای راه‌یاب ملل کردستان / ورامین بعد از دو باخت، پیروز شد
لیگ برتر والیبال ایران؛

صعود دو پله‌ای راه‌یاب ملل کردستان / ورامین بعد از دو باخت، پیروز شد

آرش صادقیانی سرمربی تیم راه یاب ملل مریوان تاکید کرد: هدف حفظ سهمیه کردستان در لیگ برتر والیبال است و در هر بازی بهترین عملکرد خودمان را ارائه می‌دهیم.

نبرد قعر جدولی‌ها در هفته سیزدهم لیگ برتر به سود راه‌یاب ملل کردستان تمام شد تا شاگردان آرش صادقیانی ۲ پله صعود در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها تجربه کنند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نبرد قعر جدولی‌ها در هفته سیزدهم لیگ برتر به سود راه‌یاب ملل کردستان تمام شد تا شاگردان آرش صادقیانی ۲ پله صعود در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها تجربه کنند، از سوی دیگر شهرداری ورامین بعد از دو شکست در هفته دوم متمرکز، امروز برابر همنام گنبدی خود پیروز شد.

به گزارش یاریزان؛ هفته دوم لیگ برتر متمرکز مردان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که شامل هفته‌های یازدهم تا سیزدهم دور رفت مرحله مقدماتی این مسابقات است، از پنجم آذرماه در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون در حال پیگیری است.

 

------------------------------------

در سومین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر که از ساعت ۱۴ به میزبانی خانه والیبال تهران آغاز شد، آذرباتری ارومیه و راه‌یاب ملل کردستان، تیم‌ها قعرنشین جدول به مصاف هم رفتند.

دو تیم که از ابتدای لیگ تاکنون تنها یک پیروزی در کارنامه خود ثبت کرده‌ بودند، امروز برای کسب دومین برد به میدان رفتند و در پایان نماینده کردستان سه بر یک پیروز این مسابقه شد.

آذرباتری ارومیه در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ از حریف پیش افتاد اما در نهایت شاگران آرش صادقیانی سرمربی راه‌یاب ملل با ثبت امتیازهای (۲۱ بر ۲۵)، (۲۸ بر ۳۰) و (۲۳ بر ۲۵) در ست های اول، سوم و چهارم با نتیجه ۳ بر یک پیروز میدان شدند و از رده آخر جدول به جایگاه داوزدهم صعود کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

کیوان عابدزاده به عنوان داور اول و حمیدرضا رسولی به عنوان داور دوم این دیدار را سوت زدند. نظارت فنی و داوری مسابقه هم به ترتیب بر عهده محمد پژوه و مجید محسنی‌شوشتری بود.

در چهارمین مسابقه هفته سیزدهم لیگ برتر که در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد، تیم‌های شهرداری ورامین و شهرداری گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان فیروز تابش‌نژاد موفق به کسب نخستین برد در هفته دوم لیگ متمرکز شدند. نماینده ورامین در دیدارهای اول و دوم خود در هفته دوم لیگ متمرکز مغلوب حریفان خود شده بود.

شهرداری ورامین در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای (۱۷ بر ۲۵)، (۲۴ بر ۲۶) و (۲۳ بر ۲۵) به پیروزی رسید تا ورامینی‌ها هفتمین برد خود را جشن بگیرند.

این بازی در مدت زمان یک ساعت و ۳۱ دقیقه انجام شد و در آن علیرضا جلالی بازیکن شماره ۱۴ شهرداری ورامین و ادریس دانشفر بازیکن شماره ۷ شهرداری گنبد، کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت دیدار برعهده وحید پورکاشیان و مثیم پارسه به عنوان داوران اول و دوم بود. حمید حق‌بین و علی یاوری هم نظارت فنی و داوری بازی را برعهده داشتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی