رفتن به بالا
  • سه شنبه - 28 شهریور 1402 - 17:44
  • کد خبر : ۱۶۶۴۳
  • چاپ خبر : صعود دختران مهابادی و کرمانشاهی به مرحله حذفی مسابقات تنیس روی میز کانتندر گرجستان

صعود دختران مهابادی و کرمانشاهی به مرحله حذفی مسابقات تنیس روی میز کانتندر گرجستان

به گزارش یاریزان؛ مرحله گروهی مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی (کانتندر) گرجستان در رده های سنی مختلف در شهر باتومی در حال برگزاری است. در رده سنی زیر ۱۹ سال، الینا رحیمی ورزشکار ملی پوش مهابادی در گروه سوم با دو برد قاطع صدرنشین شد و به مرحله حذفی صعود کرد. رحیمی توانست حریفانی از ارمنستان و آذربایجان را با نتایج مشابه ۳ بر صفر شکست دهد و قدم به مرحله حذفی مسابقات بگذارد. همچنین در  رده سنی زیر ۱۵ سال و در گروه چهارم این مسابقات، وانیا یاوری ورزشکار کرمانشاهی با کسب دو پیروزی مقابل حریفانی از گرجستان و ازبکستان صدرنشین شد و به مرحله حذفی صعود کرد. یاوری ابتدا حریف گرجستانی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و در ادامه در مقابل حریف ازبکستانی با حساب ۳ بر ۲ به برتری دست یافت و به عنوان نفر اول گروه راهی مرحله حذفی شد. پیشتر نیز آدرینا خیام، باران ارجمند و مهرسا مسلمی هم با شکست حریفان موفق به صعود از گروه های خود شده بودند. مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی (کانتندر) گرجستان از ۲۷ تا ۳۰ شهریورماه در جریان است.

الینا رحیمی و وانیا یاوری دختران مهابادی و کرمانشاهی با شکست حریفان موفق به صعود از مرحله گروهی مسابقات تنیس روی میز کانتندر گرجستان شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

الینا رحیمی و وانیا یاوری دختران مهابادی و کرمانشاهی با شکست حریفان موفق به صعود از مرحله گروهی مسابقات تنیس روی میز کانتندر گرجستان شدند.

به گزارش یاریزان؛ مرحله گروهی مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی (کانتندر) گرجستان در رده های سنی مختلف در شهر باتومی در حال برگزاری است.

 

------------------------------------

در رده سنی زیر ۱۹ سال، الینا رحیمی ورزشکار ملی پوش مهابادی در گروه سوم با دو برد قاطع صدرنشین شد و به مرحله حذفی صعود کرد.

رحیمی توانست حریفانی از ارمنستان و آذربایجان را با نتایج مشابه ۳ بر صفر شکست دهد و قدم به مرحله حذفی مسابقات بگذارد.

همچنین در  رده سنی زیر ۱۵ سال و در گروه چهارم این مسابقات، وانیا یاوری ورزشکار کرمانشاهی با کسب دو پیروزی مقابل حریفانی از گرجستان و ازبکستان صدرنشین شد و به مرحله حذفی صعود کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

یاوری ابتدا حریف گرجستانی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و در ادامه در مقابل حریف ازبکستانی با حساب ۳ بر ۲ به برتری دست یافت و به عنوان نفر اول گروه راهی مرحله حذفی شد.

پیشتر نیز آدرینا خیام، باران ارجمند و مهرسا مسلمی هم با شکست حریفان موفق به صعود از گروه های خود شده بودند.

مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی (کانتندر) گرجستان از ۲۷ تا ۳۰ شهریورماه در جریان است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی