رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 10 تیر 1400 - 19:26
  • کد خبر : ۱۰۷۵۴
  • چاپ خبر : صعود تکواندوکاران ایرانی در رده بندی جدید فدراسیون جهانی
با اعلام رنکینگ المپیکی ماه جولای صورت گرفت؛

صعود تکواندوکاران ایرانی در رده بندی جدید فدراسیون جهانی

فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی هوگوپوشان در ماه ژوئن را اعلام کرد. به گزارش یاریزان؛ فدراسیون جهانی تکواندو با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری رقابت ها، از 20 مردادماه 1399 (10 آگوست 2020) اعلام کرد امتیازات رنکینگ از ژانویه تا دسامبر 2020 ثابت مانده و هیچ امتیازی از ورزشکاران کسر نمی شود که حالا و با برگزاری رویدادهای بین المللی دارای امتیاز، احتساب امتیازات رنکینگ آغاز شده است. با اعلام WT از ماه مارس تا جولای 2021 هیچ کسر امتیازی برای رویدادهای برگزار شده در سال های 2020 و 2021 انجام نمی شود. در رده‌بندی جدید اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان با 298/44 امتیاز در رده ششم قرار گرفت؛ حسین لطفی دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن با 56/50 امتیاز رده هفتاد و یکم را به خود اختصاص داد.

فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی هوگوپوشان در ماه جولای را اعلام کرد که تکواندوکاران در رده بندی جدید اعلام شده با کسب امتیازات رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کردند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی هوگوپوشان در ماه جولای را اعلام کرد که تکواندوکاران ایرانی در رده بندی جدید اعلام شده با کسب امتیازات رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کردند.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون تکواندو، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه جولای را اعلام کرد.

 

------------------------------------

ملی پوشان تکواندو کشورمان که در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کردند در رده بندی جدید اعلام شده جایگاه خود را ارتقاء بخشیدند و صعود کردند.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان که مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا را بدست آورده بود با ۲۹۲/۲۸ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت؛ حسین لطفی دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن که نایب قهرمان آسیا شد با ۸۰/۵۰ امتیاز به رده ۴۷ صعود کرد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم حسینی با ۲۸۶/۶۱ امتیاز به رده پنجم صعود کرد، سروش احمدی با ۲۰۷/۰۷ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت و امیرمحمد بخشی نیز که مدال نقره آسیا را کسب کرد با ۱۵۹/۹۴ امتیاز رده نوزدهم را به نام خود ثبت کرده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

محمدعلی خسروی در وزن ۸۰- کیلوگرم با ۱۰۸/۲۴ امتیاز در رده سی و ششم قرار دارد و علی اشکوریان نیز با ۱۰۵ امتیاز رده سی و هفتم را به خود اختصاص داده است.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم با کسب مدال طلا قهرمانی آسیا و تصاحب ۲۷۳/۸۳ امتیاز به رده سوم صعود کرد. سعید رجبی دیگر نماینده این وزن با ۱۱۴/۵۲ امتیاز رده سی و چهارم را در اختیار دارد.

اما در گروه زنان مهلا مومن زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم با ۶۴/۵۱ امتیاز رده هفتاد و دوم را به نام خود ثبت کرده است. نگار اسماعیلی که بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد با ۶۰ امتیاز توانست جایگاه خود را ۹۶ پله صعود بخشد و رده هفتاد و هشتم را به خود اختصاص دهد

در وزن ۵۷- کیلوگرم پریسا جوادی که برنز قهرمانی آسیا کسب کرد با ۷۴/۰۱ امتیاز در رده پنجاه و پنجم جای گرفته است. ناهید کیانی که به تازگی وزن خود را تغییر داده با کسب مدال برنز آسیا و ۳۹/۱۸ امتیاز در رده ۱۰۲ قرار گرفت و یلدا ولی‌نژاد با ۲۸/۱۳ امتیاز رده ۱۲۷ را به خود اختصاص داد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم کیمیا همتی با ۷۲/۴۷ امتیاز رده چهل و نهم را به نام خود ثبت کرده است؛ ملیکا میرحسینی با تصاحب مدال نقره آسیا و ۷۰/۴۴ امتیاز در جایگاه پنجاه و دوم قرار گرفت.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم نیز زهرا پوراسماعیل با کسب مدال برنز و ۷۰/۴۳ امتیاز در رده پنجاه و دوم قرار گرفته است. اکرم خدابنده دیگر نماینده این وزن با ۴۴/۲۱ امتیاز در رده شصت و دوم جای دارد.

فدراسیون جهانی تکواندو با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری رقابت ها، از ۲۰ مردادماه ۱۳۹۹ (۱۰ آگوست ۲۰۲۰) اعلام کرد امتیازات رنکینگ از ژانویه تا دسامبر ۲۰۲۰ ثابت مانده و هیچ امتیازی از ورزشکاران کسر نمی شود که حالا و با برگزاری رویدادهای بین المللی دارای امتیاز، احتساب امتیازات رنکینگ آغاز شده است. با اعلام WT از ماه مارس تا جولای ۲۰۲۱ هیچ کسر امتیازی برای رویدادهای برگزار شده در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ انجام نمی شود.

***رنکینگ المپیکی

وزن ۵۸- کیلوگرم:

۱- “جون جانگ” از کره‌جنوبی با ۴۴۷/۶۲ امتیاز

۲- “ویتو دلایکویلا” از ایتالیا با ۳۴۷/۴۵ امتیاز

۳- “تای هون کیم” از کره‌جنوبی ۳۴۲/۱۱ امتیاز

۴- “جیسوس تورتوسا” از اسپانیا با ۳۱۰/۶۳ امتیاز

۵- “آرمین هادی‌پور” از ایران با ۲۹۲/۲۸ امتیاز

۶-“میخائیل آرتامونوف” از روسیه با ۲۶۵/۱۲ امتیاز

۴۷- “حسین لطفی” از ایران با ۸۰/۵۰ امتیاز

وزن ۶۸- کیلوگرم:

۱- “دای هون لی” از کره جنوبی ۴۹۷/۸۰ امتیاز

۲- “برادلی سیندن” از انگلیس با ۳۹۱/۱۸ امتیاز

۳- “شوای ژائو” از چین با ۳۰۶/۱۸ امتیاز

۴- “جاویر پرزپولو” از اسپانیا با ۳۰۳/۶۳ امتیاز

۵- “میرهاشم حسینی” از ایران با ۲۸۶/۶۱ امتیاز

۶- “جواد آچاب” از بلژیک با ۳۰۰/۹۸ امتیاز

۱۲- “سروش احمدی” از ایران با ۲۰۷/۰۷ امتیاز

۱۹- “امیرمحمد بخشی” از ایران با ۱۵۹/۹۴ امتیاز

وزن ۸۰- کیلوگرم:

۱- “ماکسیم خراماتکوف” از روسیه با ۵۰۸/۴۲ امتیاز

۲- “میلاد بیگی” از آذربایجان با ۳۹۹/۲۲ امتیاز

۳-“چیک سی سه” از ساحل عاج با ۳۰۷/۹۷ امتیاز

۴- “ایکارو مارتینز” از برزیل با ۲۹۹/۳۸ امتیاز

۵- “سیف عیسی” از مصر با ۲۹۵/۶۴ امتیاز

۶- “صالح الشراباتی” از اردن با ۲۸۶/۰۵ امتیاز

۳۶- “محمدعلی خسروی” از ایران با ۱۰۸/۲۴ امتیاز

۳۷- “علی اشکوریان” از ایران با ۱۰۵ امتیاز

وزن ۸۰+ کیلوگرم:

۱- “ولادیسلاو لارین” از روسیه با ۴۹۷/۵۱ امتیاز

۲- “کیو دون این” از کره‌جنوبی با ۴۵۲/۸۶ امتیاز

۳- “سجاد مردانی” از ایران با ۲۷۳/۸۳ امتیاز

۴- “رادیک ایسایف” از آذربایجان با ۲۴۸/۰۴ امتیاز

۵- “رافائل آلبا” از کوبا با ۲۴۲/۲۵ امتیاز

۶- “کالئس سانسورس” از مکزیک با ۲۴۲/۱۱ امتیاز

۳۴- “سعید رجبی” از ایران ۱۱۴/۵۲ امتیاز


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی