رفتن به بالا
  • جمعه - 3 شهریور 1402 - 22:03
  • کد خبر : ۱۶۴۴۷
  • چاپ خبر : صعود ایران به فینال در پاییتخت والیبال آسیا / دیوار چین هم شکست

صعود ایران به فینال در پاییتخت والیبال آسیا / دیوار چین هم شکست

به گزارش یاریزان؛ دو تیم ایران و چین در دومین دیدار نیمه نهایی قهرمانی مردان آسیا در حضور بیش از ۷۰۰۰ هزار عاشق والیبال به مصاف هم رفتند. ایران این دیدار را با ترکیب میلاد عبادی پور / محمد موسوی / امین اسمعیل نژاد / میثم صالحی / محمد طاهر وادی /محمد ولیزاده و محمدرضا حضرت پور آغاز کرد. ست اول این دیدار با کسب امتیاز توسط چین آغاز شد و تا امتیاز ۸ بر ۸ نزدیک و پایاپای دنبال شد اما تیم ایران از امتیاز ۹ بود که با عملکرد خوب در سرویس و استفاده از کار های ترکیبی اختلاف امتیاز ایجاد کرد و در پایان با نتیجه ی ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید. ایران ست دوم را از همان ابتدا با کسب چند امتیاز متوالی آغاز کرد و با ایجاد اختلاف ۳ امتیازی بر بازی مسلط شد اما تیم چین با بهتر شدن دریافت و استفاده از کارهای ترکیبی در حمله به ایران رسید و حتی چند امتیاز پیش افتاد اما در پایان یک ست سخت و نزدیک این تیم ایران بود که نتیجه ی ۲۵ بر ۲۳ از سد چین گذشت. ست سوم این دیدار با کسب امتیاز توسط چین آغاز شد و این دیدار همچون ست قبل پایاپای و نزدیک دنبال شد و چین به دنبال پیروزی در این ست بود اما این تجربه ی ملی پوشان بود که به کمکشان آمد و در نهایت با نتیجه ی ۲۵ بر به نفع ملی پوشان ایران به پایان رسید. بعد از این پیروزی هواداران و عاشقان والیبال تیم ملی را مورد تشویق قرار دادند و مثل تمام بازی ها تشویق ایسلندی عاشقان والیبال پایان بخش این دیدار بود. تیم ملی والیبال ایران فردا از ساعت ۱۸ به مصاف تیم ملی ژاپن خواهد رفت. دیدار رده بندی از ساعت ۱۵ در سالن غدیر برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در دیدار نیمه نهایی قهرمانی مردان آسیا با نتیجه ی ۳ بر صفر از سد چین گذشت و به فینال صعود کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ملی والیبال ایران در دیدار نیمه نهایی قهرمانی مردان آسیا با نتیجه ی ۳ بر صفر از سد چین گذشت و به فینال صعود کرد.

به گزارش یاریزان؛ دو تیم ایران و چین در دومین دیدار نیمه نهایی قهرمانی مردان آسیا در حضور بیش از ۷۰۰۰ هزار عاشق والیبال به مصاف هم رفتند.

 

------------------------------------

ایران این دیدار را با ترکیب میلاد عبادی پور / محمد موسوی / امین اسمعیل نژاد / میثم صالحی / محمد طاهر وادی /محمد ولیزاده و محمدرضا حضرت پور آغاز کرد.

ست اول این دیدار با کسب امتیاز توسط چین آغاز شد و تا امتیاز ۸ بر ۸ نزدیک و پایاپای دنبال شد اما تیم ایران از امتیاز ۹ بود که با عملکرد خوب در سرویس و استفاده از کار های ترکیبی اختلاف امتیاز ایجاد کرد و در پایان با نتیجه ی ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید.

ایران ست دوم را از همان ابتدا با کسب چند امتیاز متوالی آغاز کرد و با ایجاد اختلاف ۳ امتیازی بر بازی مسلط شد اما تیم چین با بهتر شدن دریافت و استفاده از کارهای ترکیبی در حمله به ایران رسید و حتی چند امتیاز پیش افتاد اما در پایان یک ست سخت و نزدیک این تیم ایران بود که نتیجه ی ۲۵ بر ۲۳ از سد چین گذشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ست سوم این دیدار با کسب امتیاز توسط چین آغاز شد و این دیدار همچون ست قبل پایاپای و نزدیک دنبال شد و چین به دنبال پیروزی در این ست بود اما این تجربه ی ملی پوشان بود که به کمکشان آمد و در نهایت با نتیجه ی ۲۵ بر به نفع ملی پوشان ایران به پایان رسید.

بعد از این پیروزی هواداران و عاشقان والیبال تیم ملی را مورد تشویق قرار دادند و مثل تمام بازی ها تشویق ایسلندی عاشقان والیبال پایان بخش این دیدار بود.

تیم ملی والیبال ایران فردا از ساعت ۱۸ به مصاف تیم ملی ژاپن خواهد رفت. دیدار رده بندی از ساعت ۱۵ در سالن غدیر برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی