رفتن به بالا
  • شنبه - 23 مهر 1401 - 18:55
  • کد خبر : ۱۳۷۳۰
  • چاپ خبر : صادقیان راهی فینال ماده تفنگ مسابقات جهانی مصر شد

صادقیان راهی فینال ماده تفنگ مسابقات جهانی مصر شد

پوریا نوروزیان، جواد فروغی و آرمینا صادقیان بعنوان سه تیرانداز ایلامی جهت کسب سهمیه المپیک عازم مسابقات جهانی خواهند شد.

آرمینا صادقیان ملی پوش ایلامی تیراندازی ایران در سومین روز از مسابقات جهانی مصر در تفنگ ۵۰ متر ۳ وضعیت راهی فینال شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آرمینا صادقیان ملی پوش ایلامی تیراندازی ایران در سومین روز از مسابقات جهانی مصر در ماده تفنگ ۵۰ متر ۳ وضعیت راهی فینال شد.

به گزارش یاریزان؛ در جریان سومین روز از رقابت‌های جهانی تیراندازی که در کشور مصر در حال برگزاری می‌باشد، آرمینا صادقیان با کسب امتیاز ۵۸۴ و جایگاه هفتم جدول مقدماتی ماده تفنگ ۵۰ متر ۳ وضعیت، به فینال این رقابت‌ها در بخش جوانان راه پیدا کرد.

 

------------------------------------

گفتنی است فینال این رقابت‌ها فردا (یکشنبه، ۲۴ مهر) از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

ساینا تیموری، فاطمه کبیری و ثمین غلامی نمایندگان دیگر ایران در این ماده بودند که به‌ترتیب امتیازات ۵۷۴ ، ۵۵۵ و ۵۵۱ را کسب کردند.

شایان ذکر است؛ ملی پوش ایلامی در تفنگ ۵۰ متر درازکش و در اولین حضور خود در این ماده، از صعود به فینال بازماندند. در این بخش آرمینا صادقیان با ۶۱۶.۶ امتیاز در رده دهم ایستاد و تا با ۰.۳ امتیاز اختلاف با نفر هشتم از صعود به دور نهایی باز ماند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین بانوان ایران در ماده تپانچه ۱۰ متر بادی با ۱۰۸ تیرانداز از سراسر جهان به رقابت پرداختند که در نهایت هانیه رستمیان امتیاز ۵۷۵ ، گلنوش سبقت‌الهی امتیاز ۵۷۳ و مینا قربانی امتیاز ۵۷۲ را کسب کردند و به ترتیب در رده‌های ۲۲ ، ۲۹ و ۳۶ قرار گرفتند و از راه‌یابی به فینال بازماندند.

این رویداد نخستین مرحله مسابقات توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس از طریق مسابقات جهانی محسوب می‌شود که چهار تیرانداز نخست هر ماده جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد.

ایران با ۱۹ تیرانداز ( ۱۳ نفر در بزرگسالان و ۶ نفر جوانان) راهی این رقابت‌ها خواهد شد. در رده بزگسالان مهیار صداقت، پوریا نوروزیان، امیر محمد نکونام، نجمه خدمتی، الهه احمدی، فاطمه کرم زاده و فاطمه امینی در رشته تفنگ و جواد فروغی، سجادپورحسینی، محمد رسول عفتی، گلنوش سبقت‌الهی، هانیه رستمیان و مینا قربانی نیز در تپانچه عازم این رقابت‌ها خواهند شد.

همچنین در رده جوانان محمد امین رهسپار، ثمین غلامی رضایی، فاطمه کبیری، ساینا تیموری و آرمینا صادقیان در تفنگ و شایان تمدن در تپانچه اسامی نمایندگان ایران در قهرمانی جهان است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی