رفتن به بالا
  • دوشنبه - 10 خرداد 1400 - 21:02
  • کد خبر : ۱۰۳۸۶
  • چاپ خبر : صادقیانی: از کورس رقابت عقب مانده‌ایم/ برای اولین بار سیزده تیم لیست خود را بسته‌اند
در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال؛

صادقیانی: از کورس رقابت عقب مانده‌ایم/ برای اولین بار سیزده تیم لیست خود را بسته‌اند

آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: هرازی ها با استفاده از تجربه بالا و سرویس های خوب خود توانستند ما را شکست دهند.

آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: برنامه داریم با حفظ بازیکنان تاثیرگذار سال پیش و جذب چند بازیکن جوان باکیفیت با تیمی باانگیزه در لیگ برتر حاضر شویم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: برنامه داریم با حفظ بازیکنان تاثیرگذار سال پیش و جذب چند بازیکن جوان باکیفیت با تیمی باانگیزه در لیگ برتر حاضر شویم.

به گزارش یاریزان؛ آرش صادقیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، درخصوص وضعیت تیمداری راهیاب ملل مریوان در فصل آینده لیگ برتر والیبال و همچنین شرایط این تیم در بازار نقل و انتقالات اظهار داشت: تقریبا ۱۳ تیم برای فصل پیش‌روی لیگ برتر والیبال لیست خود را بسته و کادر فنی و بازیکنان مدنظرشان را جذب کرده‌اند. در طول دوران حضورم در عرصه والیبال تاکنون شاهد چنین اتفاقی نبودم که در فروردین ماه بیش از ۱۰ تیم تکلیف تیمشان مشخص باشد. به نظرم والیبال ایران نسبت به سال‌های قبل که چند قطبی بود در حال حاضر رقابتی شده و حامیان مالی خوبی وارد صحنه شده‌اند هرچند این شرایط کار را برای تیم‌های مانند راهیاب ملل دشوار می‌کند.

 

------------------------------------

وی افزود: قیمت بازیکنان افزایش قابل توجهی داشته و بیشتر بازیکنان شاخص و ملی‌پوش جذب تیم‌ها شده‌اند. سال گذشته در لحظات پایانی تصمیم به تیمداری راهیاب ملل مریوان گرفته شد، اما امسال از پنج ماه پیش این اتفاق افتاد، ولی تیم‌ها آنقدر سریع در بازار نقل و انتقالات عمل کردند که واقعا تیمی مانند راهیاب از کورس رقابت عقب ماند. سعی می‌کنیم با یک تیم جوان و جنگنده وارد رقابت‌های لیگ شویم و عملکرد بهتری نسبت به دوره گذشته داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان با اشاره به استعدادیابی گسترده در استان کردستان و شهر‌های کردنشین تصریح کرد: از سال ۹۶ که کارمان را در استان کردستان شروع کردیم به تناوب از بازیکنان استان کردستان و استعداد‌هایی که از شهر‌های کردنشین منطقه می‌آمدند، تست گرفته می‌شود تا با شناسایی این بازیکنان بتوانیم به پیشرفت تیم راهیاب ملل کمک کنیم. از همین رو تیم جوانان و نوجوانان راهیاب را با ترکیب بازیکنان بومی در مسابقات شرکت دادیم و از قضا نتایج قابل قبولی هم کسب کردیم. حضور راهیاب در استان کردستان حتی بر ورزش در مدارس هم تاثیر گذاشته و والیبال به رشته مورد علاقه دانش آموزان در زنگ‌های ورزش و اوقات فراغت تبدیل شده است.

صادقیانی خاطرنشان کرد: درنظر داریم تیم جوانان راهیاب ملل مریوان را در رقابت‌های زیرگروه دسته دو شرکت دهیم تا هم این بازیکنان جوان در کوران مسابقات قرار گیرند و هم تجربه اندوزی کنند. سیاست آینده نگرانه‌ای برای والیبال این منطقه داریم و بودجه مشخصی هم برای این امور در نظر گرفته شده است که امیدوارم به این اهداف برسیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان جدید جذب کرده‌اند اظهار داشت: در حال حاضر تعداد بازیکنان شاخصی که آزاد هستند بسیار کم است، اما با وجود همین شرایط با ۲-۳ بازیکن وارد مذاکره شدیم و به عدد نهایی برای تنظیم قرارداد رسیده‌ایم که با قطعی شدن این انتقالات در چند روز آینده اخبار رسمی از سوی باشگاه منتشر خواهد شد. برنامه داریم با حفظ بازیکنان تاثیرگذار سال پیش و جذب چند بازیکن جوان باکیفیت با تیمی باانگیزه در لیگ برتر حاضر شویم.

صادقیانی در پایان گفت: هدفمان در فصل آینده ارائه بازی‌های باکیفیت و خوب است و در وهله اول در نظر داریم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و در درجه دوم نیم نگاهی به حضور در پلی‌آف داریم


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی