رفتن به بالا
  • سه شنبه - 29 آذر 1401 - 11:02
  • کد خبر : ۱۴۵۸۰
  • چاپ خبر : شیرزاد قادری: خوشحالم که اولین تجربه‌ام در بزرگسالان با کسب مدال همراه شد

شیرزاد قادری: خوشحالم که اولین تجربه‌ام در بزرگسالان با کسب مدال همراه شد

صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این مدال تاثیر زیادی در انگیزه‌ی من برای مسابقات پیش‌رو گذاشت و حالا میدانم که می‌توانم با رقیبان بزرگسال رقابت کنم. به گزارش یاریزان؛ شیرزاد قادری ملی‌پوش کردستانی روئینگ کشور که در اولین حضور خود در رده سنی بزرگسال موفق به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا شد در خصوص این مسابقات اظهار کرد: ۱۸ کشور در این مسابقات شرکت کرده‌ بودند و سطح رقابت بسیار بالا بود. در ماده‌ای که من شرکت کرده بودم، نفر اول از اندونزی بود که سابقه دو دوره شرکت در المپیک داشت. ورزشکاران هند و ازبکستان هم سابقه کسب مدال بازیهای آسیایی را داشتند. او ادامه داد: تمام کشورها با آمادگی کامل شرکت کرده بودند و همین باعث شده بود که حتی با کشورهایی که مدعی سکو نبودند رقابت نزدیکی داشته باشیم. قادری در رابطه با اولین رقابت خود در رده سنی بزرگسالان گفت: خیلی خوشحالم که در اولین تجربه خود در بزرگسالان با کسب مدال همراه شد. این مدال تاثیر زیادی در انگیزه‌ی من برای مسابقات پیش‌رو گذاشت چرا که حالا میدانم که می‌توانم با رقیبان بزرگسال رقابت کنم و با قدرت تمرینات را دنبال می‌کنم. قهرمان مریوانی قایقرانی ایران درمورد تمریناتش بعد از بازگشت از مسابقه گفت: بعد از بازگشت فقط چند روز استراحت کردم و تمرینات را دوباره با همان شدت قبل آغاز کردم. امیدوارم اردوها سریعتر آغاز شوند و تمرینات را برای بازیهای آسیایی شروع کنیم. وی افزود: در قهرمانی کشور که در هفته‌های آینده برگزار می‌شود شرکت می‌کنم و آمادگی خودم بعد از بازگشت از مسابقه را محک می‌زنم. قادری در پایان بیان کرد: حالا به خودم ایمان دارم و می‌دانم که در بزرگسال حرفی برای گفتن دارم. از این به بعد تمریناتم را فقط با هدف طلای بازیهای آسیایی دنبال می‌کنم. امیدوارم که شرایط برای تمرین در پیست ۲ کیلومتر برایمان فراهم شود و اردوهایمان بدون وقفه برگزار شود تا با آمادگی کامل در هانگژو حضور پیدا کنیم.

شیرزاد قادری صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این مدال تاثیر زیادی در انگیزه‌ی من برای مسابقات پیش‌رو گذاشت و حالا میدانم که می‌توانم با رقیبان بزرگسال رقابت کنم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شیرزاد قادری صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این مدال تاثیر زیادی در انگیزه‌ی من برای مسابقات پیش‌رو گذاشت و حالا میدانم که می‌توانم با رقیبان بزرگسال رقابت کنم.

به گزارش یاریزان؛ شیرزاد قادری ملی‌پوش کردستانی روئینگ ایران که در اولین حضور خود در رده سنی بزرگسال موفق به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا شد در خصوص این مسابقات اظهار کرد: ۱۸ کشور در این مسابقات شرکت کرده‌ بودند و سطح رقابت بسیار بالا بود. در ماده‌ای که من شرکت کرده بودم، نفر اول از اندونزی بود که سابقه دو دوره شرکت در المپیک داشت. ورزشکاران هند و ازبکستان هم سابقه کسب مدال بازیهای آسیایی را داشتند.

 

------------------------------------

او ادامه داد: تمام کشورها با آمادگی کامل شرکت کرده بودند و همین باعث شده بود که حتی با کشورهایی که مدعی سکو نبودند رقابت نزدیکی داشته باشیم.

قادری در رابطه با اولین رقابت خود در رده سنی بزرگسالان گفت: خیلی خوشحالم که در اولین تجربه خود در بزرگسالان با کسب مدال همراه شد. این مدال تاثیر زیادی در انگیزه‌ی من برای مسابقات پیش‌رو گذاشت چرا که حالا میدانم که می‌توانم با رقیبان بزرگسال رقابت کنم و با قدرت تمرینات را دنبال می‌کنم.

قهرمان مریوانی قایقرانی ایران درمورد تمریناتش بعد از بازگشت از مسابقه گفت: بعد از بازگشت فقط چند روز استراحت کردم و تمرینات را دوباره با همان شدت قبل آغاز کردم. امیدوارم اردوها سریعتر آغاز شوند و تمرینات را برای بازیهای آسیایی شروع کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی افزود: در قهرمانی کشور که در هفته‌های آینده برگزار می‌شود شرکت می‌کنم و آمادگی خودم بعد از بازگشت از مسابقه را محک می‌زنم.

قادری در پایان بیان کرد: حالا به خودم ایمان دارم و می‌دانم که در بزرگسال حرفی برای گفتن دارم. از این به بعد تمریناتم را فقط با هدف طلای بازیهای آسیایی دنبال می‌کنم. امیدوارم که شرایط برای تمرین در پیست ۲ کیلومتر برایمان فراهم شود و اردوهایمان بدون وقفه برگزار شود تا با آمادگی کامل در هانگژو حضور پیدا کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی