رفتن به بالا
  • یکشنبه - 28 فروردین 1401 - 15:25
  • کد خبر : ۱۲۲۰۶
  • چاپ خبر : شیدای کوردستان به لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران سلام کرد

شیدای کوردستان به لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران سلام کرد

به گزارش یاریزان؛ تیم های کبابی شیدای کردستان، خانه بسکتبال نیشابور، ذوب آهن اصفهان و مولتی کافه مشهد 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یکم بسکتبال بانوان کشور هستند که رقابت های خود را از روز چهارشنبه 24 فروردین به میزبانی کردستان و در سالن آزادی شهر سنندج به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد. تیم بسکتبال بانوان "کبابی شیدای کردستان" به عنوان نماینده استان در رقابت های لیگ دسته یک بانوان کشور حضور دارد و در مرحله نیمه نهایی و در اولین دیدار راس ساعت 22 روز چهارشنبه 24 فروردین در برابر تیم "مولتی کافه مشهد" صف آرایی خواهد کرد. بلندقامتان تیم "کبابی شیدای کردستان" در دومین دیدار راس ساعت 22 روز جمعه 26 فروردین در دیدار برگشت به مصاف تیم "مولتی کافه مشهد" می روند.

تیم بسکتبال شیدای کوردستان با شکست تیم مولتی کافه مشهد ضمن صعود به فینال لیگ دسته یک بسکتبال بانوان ایران، به لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم بسکتبال شیدای کوردستان با شکست تیم مولتی کافه مشهد ضمن صعود به فینال لیگ دسته یک بسکتبال بانوان ایران، به لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.

به گزارش یاریزان؛ تیم بسکتبال بانوان شیدای کوردستان در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک بسکتبال ایران به مصاف تیم مولتی کافه مشهد رفت و با دو پیروزی از سه بازی به فینال این رقابت ها صعود کرد.

 

------------------------------------

تیم شیدا در اولین دیدار این مرحله مقابل نماینده مشهد با نتیجه نزدیک ۴۹ بر ۵۱ شکست خورد اما در دو دیدار بعدی با نتایج ۷۰ بر ۶۰ و ۶۵ بر ۶۳ به برتری رسید و حریف تیم ذوب آهن اصفهان در دیدار فینال شد.
لازم به توضیح است هر سه دیدار به میزبانی تیم شیدای کوردستان و در سالن آزادی سنندج برگزار شد.

گفتنی است تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در دو دیدار توانست تیم خانه بسکتبال نیشابور را شکست دهد و ضمن حضور در دیدار فینال، دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر خواهد بود.
بر این اساس دیدار فینال بین دو تیم شیدای کوردستان و ذوب آهن اصفهان تعیین کننده قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال ایران خواهد بود.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی