رفتن به بالا
  • شنبه - 17 اردیبهشت 1401 - 00:17
  • کد خبر : ۱۲۲۶۴
  • چاپ خبر : شیدای کردستان نایب قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال بانوان ایران شد

شیدای کردستان نایب قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال بانوان ایران شد

به گزارش یاریزان؛ تیم های کبابی شیدای کردستان، خانه بسکتبال نیشابور، ذوب آهن اصفهان و مولتی کافه مشهد 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یکم بسکتبال بانوان کشور هستند که رقابت های خود را از روز چهارشنبه 24 فروردین به میزبانی کردستان و در سالن آزادی شهر سنندج به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد. تیم بسکتبال بانوان "کبابی شیدای کردستان" به عنوان نماینده استان در رقابت های لیگ دسته یک بانوان کشور حضور دارد و در مرحله نیمه نهایی و در اولین دیدار راس ساعت 22 روز چهارشنبه 24 فروردین در برابر تیم "مولتی کافه مشهد" صف آرایی خواهد کرد. بلندقامتان تیم "کبابی شیدای کردستان" در دومین دیدار راس ساعت 22 روز جمعه 26 فروردین در دیدار برگشت به مصاف تیم "مولتی کافه مشهد" می روند.

تیم بانوان ذوب آهن اصفهان در دومین فینال لیگ دسته یک بسکتبال، شیدای کردستان را شکست داد و در مجموع با نتیجه ۲ بر صفر به مقام قهرمانی رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم بانوان ذوب آهن اصفهان در دومین فینال لیگ دسته یک بسکتبال، شیدای کردستان را شکست داد و در مجموع با نتیجه ۲ بر صفر به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش یاریزان؛ دومین دیدار مرحله فینال لیگ دسته یک بسکتبال بانوان ایران برگزار شد و تیم‌های شیدای کردستان و ذوب آهن اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

 

------------------------------------

ذوب آهن اصفهان در اولین دیدا پر با نتیجه ۷۶ بر ۴۱ تیم شیدای کردستان را شکست داد، همچنین دومین فینال لیگ دسته یک بانوان با نتیجه ۶۱ بر ۴۶ به سود ذوب آهن اصفهان به پایان رسید و مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

شایان ذکر است، مرحله نهایی لیگ دسته یک بسکتبال بانوان به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شد و بانوان ذوب آهن اصفهان موفق به کسب دو پیروزی مقابل تیم شیدای سنندج شد.

تیم‌های شیدای کردستان و ذوب آهن اصفهان، پیش از این به عنوان دو تیم برتر لیگ دسته یک بانوان به لیگ برتر بسکتبال صعود کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

لازم به ذکر است، باتوافق دو تیم مولتی کافه مشهد و خانه بسکتبال نیشابور، رقابت‌های رده‌بندی برگزار نخواهد شد و این دو تیم به صورت مشترک عنوان سوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی