رفتن به بالا
  • شنبه - 8 خرداد 1400 - 22:57
  • کد خبر : ۱۰۳۴۴
  • چاپ خبر : شکست امیری مقابل بوکسور قدرتمند قزاقستانی/ پوریا به مدال برنز رسید
رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛

شکست امیری مقابل بوکسور قدرتمند قزاقستانی/ پوریا به مدال برنز رسید

پوریا امیری ملی پوش کرمانشاهی بوکس ایران گفت: بوکس راهی است که انتخاب کرده‌ام و تمام انگیزه و آرزویم هم گرفتن مدال در المپیک است.

پوریا امیری بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی تیم ملی ایران با قبول شکست مقابل حریف قزاق از راهیابی به فینال بازماند وبه مدال برنر بسنده کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پوریا امیری بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی تیم ملی ایران با قبول شکست مقابل حریف قزاق از راهیابی به فینال بازماند وبه مدال برنر بسنده کرد.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های بوکس قهرمانی آسیا از روز دوشنبه در دبی امارات آغاز شده است و تا ۷ روز ادامه خواهد داشت.

 

------------------------------------

امیری که به‌واسطه انصراف حریفش در مرحله قبل بدون ‌مبارزه به نیمه‌نهایی این‌ وزن رسیده بود، مقابل «کامشیبک کنکابایف» بوکسور نام‌آشنای قزاقستان شکست خورد تا دومین مدال برنز ایران در این رقابت‌ها را به دست آورد.

در مرحله نیمه‌نهایی وزن به اضافه ۹۱ کیلوگرم پوریا امیری در مقابل کامشیبک کنکابایف از قزاقستان قرار گرفت و علی‌رغم تلاش فراوان موفق به برد نشد و به مدال برنز رضایت داد.

کامشیبک تاکنون دو مدال نقره جهان و دو مدال نقره قهرمانی آسیا را در سنگین وزن کسب کرده در حالی که پوریا امیری برای نخستین بار در به اضافه ۹۱ کیلوگرم در قالب یک رقابت بین المللی روی رینگ رفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

به این ترتیب در پایان پنچمین روز رقابت های بوک قهرمانی آسیا شه‌بخش و قشلاقی به فینال راه یافتند و موسوی و امیری هم به مدال برنز دست یافتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی