رفتن به بالا
  • یکشنبه - 29 فروردین 1400 - 12:13
  • کد خبر : ۱۰۰۰۹
  • چاپ خبر : شکست آوالان کامیاران در هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران
گروه الف؛

شکست آوالان کامیاران در هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران

به گزارش یاریزان و به نقل از فرتاک ورزشی، فریدون فاتحی سرمربی آوالان کامیاران گفت: از روز نخست به دنبال کسب نتایج درخور شان استان کردستان بودیم و تمام مجموعه برای رسیدن به این هدف تلاش کردند. وی افزود : همواره آوالان کامیاران به عنوان یکی از بهترین میزبان ها مطرح بوده که میهمان‌نوازی خوبی از حریفان خود انجام داده است.

آوالان کامیاران نماینده استان کردستان در لیگ دسته دوم فوتبال ایران در هفته پانزدهم این رقابت ها مقابل تیم اسپاد تهران متحمل شکست شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آوالان کامیاران نماینده استان کردستان در لیگ دسته دوم فوتبال ایران در هفته پانزدهم این رقابت ها مقابل تیم اسپاد تهران متحمل شکست شد.

به گزارش یاریزان؛ هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال بزرگسالان کشور عصر روز گذشته در شهرهای مختلف پیگیری شد.

 

------------------------------------

نماینده کردستان در این هفته و در چهارچوب مسابقات گروه الف لیگ دسته دوم میهمان تیم اسپاد نماینده تهران بود و دو تیم در ورزشگاه کشوری تهران به مصاف هم رفتند.

آوالان در این دیدار با ترکیب فرهاد محمدی، بلال وکیلی، فرشاد جلیلوند، پارسا خراسانی، محمد نیک نفس، حامد رضایی، پوریا خضری، مسلم فریدی، علی منتشلو، علی فرهودی و عرفان شرفی به میدان رفت.

شاگردان فاتحی در این دیدار توانستند تا دقیقه ۳۵ بازی از دروازه خود دفاع کنند و صاحب چند موقعیت نه چندان خطرناک شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اما در دقیقه ۳۶ بازی نماینده کردستان اولین گل را از تیم حریف دریافت کرد و بازی ۱ بر صفر به سود تیم پایتخت نشین پیگیری شد.

آوالانی ها با دریافت اولین گل کنترل بازی را از دست دادند و هنوز ۳ دقیقه از دریافت گل اول نگذشته بود که حریف تهرانی گل دوم را نیز وارد دروازه این تیم کرد و بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

مربی تیم کامیارانی در نیمه دوم این دیدار با تعویض دو بازیکن سعی در تغییر نتیجه بازی کرد اما این تعویض ها راه به جایی نبرد و در دقایق پایانی آوالان گل سوم را نیز دریافت کرد تا نماینده کردستان در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر برابر اسپاد تهران متحمل شکست شود و با دست خالی به خانه برگردد.

تیم آوالان کامیاران در پایان هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با ۱۷ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی گروه الف قرار دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی