رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 11 آذر 1395 - 17:28
  • کد خبر : ۱۶۷۰
  • چاپ خبر : شکار عقاب با لباس سفید در پادگان نظامی/ روزهای خوب والیبال مهاباد استارت خورد
دریافت 3 امتیاز حساس

شکار عقاب با لباس سفید در پادگان نظامی/ روزهای خوب والیبال مهاباد استارت خورد

والیبال مهاباد

  دیدار دو تیم مقاومت فرمانداری مهاباد و عقاب تهران از سری مسابقات والیبال دسته اول کشور با نتیجه سه بر صفر بسود تیم مهابادی پایان یافت. به گزارش یاریزان؛ این دیدار که در خانه تیم عقاب تهران و در هفته ی چهارم رقابت های والیبال لیگ دسته اول کشور برگزار شد با نتیجه سه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دیدار دو تیم مقاومت فرمانداری مهاباد و عقاب تهران از سری مسابقات والیبال دسته اول کشور با نتیجه سه بر صفر بسود تیم مهابادی پایان یافت.

به گزارش یاریزان؛ این دیدار که در خانه تیم عقاب تهران و در هفته ی چهارم رقابت های والیبال لیگ دسته اول کشور برگزار شد با نتیجه سه بر صفر بسود تیم مقاومت فرمانداری مهاباد پایان یافت.
بر اساس این گزارش تیم مهابادی در ست اول با نتیجه ۲۹ بر ۲۷، در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ و در ست پایانی با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز میدان شد تا امید را در دل هواداران این تیم زنده کند.

 

------------------------------------

تیم والیبال مقاومت فرمانداری مهاباد با این برد شش امتیازی شد و در اندیشه جایگاه سوم بایستی منتظر نتیجه دیدار دو تیم فولاد ویان همدان و کریمه قم بماند.

در هفته ی پنجم مسابقات و در تاریخ ۱۷ آذرماه تیم والیبال کریمه قم در استادیوم پنج هزار نفری مهاباد مهمان این تیم خواهد بود.

از نکات جالب این دیدار حضور اندک اما پرشور تماشاگران مهابادی در سالن مسابقه بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این مسابقات در مرحله مقدماتی با حضور ۱۶ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و تیم‌های برتر این مرحله راهی دور حذفی و پلی‌آف خواهند شد.
مقاومت فرمانداری مهاباد، شهرداری جوان ارومیه، عقاب سبلان، سیاوش سام فردیس، عقاب تهران، فولاد ویان همدان، کاله جوان و سپهر الکتریک قزوین در گروه اول این رقابت ها قرار دارند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی