رفتن به بالا
  • دوشنبه - 15 مهر 1398 - 14:15
  • کد خبر : ۵۵۳۵
  • چاپ خبر : شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال : همیشه پای ارزش‌هایم ایستاده‌ام

شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال : همیشه پای ارزش‌هایم ایستاده‌ام

به گزارش یاریزان؛ شهناز یاری مربی کرمانشاهی پس از پایان نشست اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال که با حضور مهدی تاج برگزار گردید بعنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد.

شهناز یاری پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان در اولین گفتگوی خود شرکت کرده است. او می گوید همیشه پای ارزش‌هایم ایستاده‌ام و همیشه حق طلبی، صبوری و اخلاق برنده است. یاری معتقد است همه از تیم ملی جدید لذت خواهند برد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهناز یاری سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان در اولین گفتگوی خود شرکت کرده است. او می گوید همیشه پای ارزش‌هایم ایستاده‌ام و همیشه حق طلبی، صبوری و اخلاق برنده است. یاری معتقد است همه از تیم ملی جدید لذت خواهند برد.

به گزارش یاریزان؛ شهناز یاری در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در اولین اظهار نظر خود پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان اظهار کرد: پیش از این، کسانی که می‌گفتند در فوتبال ما گوش شنوایی نیست و کسی صدای آزادگی و شجاعت را نخواهد شنید اما اعتماد فدراسیون و کمیته فنی و این انتخاب نشان داد که شجاعت و آزادگی در فوتبال و فوتسال ما وجود دارد. من اهمیت نگاه مثبتی که در کمیته فنی وجود داشته را درک می‌کنم و از این بابت سپاسگزارم.

 

------------------------------------

او ادامه داد: در اولین قهرمانی تیم ملی ایران در آسیا در سال ۲۰۱۵ هدایت تیم را بر عهده داشتم و پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، سلیقه مسئولان وقت این بود که تیم ملی سرمربی دیگری داشته باشد. ۴ سال سپری شده و نمی‌توانم کتمان کنم که آن روزهای سخت را فراموش نکرده‌ام.

سرمربی کرمانشاهی تیم ملی فوتسال گفت: خاطرات من از سال ۲۰۱۵ تلخ و ناگوار است. در آن زمان پشتیبانی نداشتم و در تیم ملی تلاش زیادی کرده بودم. بعدها موضوع اعزام تیم ملی جوانان به المپیک بوئنوس آیرس پیش آمد و ما مشکلاتی در مورد اعزام تیم ملی داشتیم. آن روزها گذشته و امروز آن بخش از زندگی ورزشی من همچنان با من است و برای من و مربیان جوان یک درس بزرگ است.

یاری همچنین عنوان کرد: در هر تیمی که حضور داشته‌ام پای اصول و ارزش‌هایم ایستاده‌ام و بودن و ماندن به هر قیمتی را نمی‌پذیرم. زمانی از حقوق تیم جوانان در مسیر المپیک جوانان آرژانتین دفاع کردم و امروز از تیم ملی بزرگسالان دفاع خواهم کرد. نباید به تیم ملی آسیبی برسد و دست همه ما در این راه در دست هم است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سکان‌دار جدید تیم ملی با بیان این که هرگز ناامید نشدم و در برابر ناملایمات به بهای به دست آوردن پول یا جایگاه سر خم نکردم تاکید کرد: شاید پس از اتفاق سال ۲۰۱۵ و تنها ماندن من، همه چیز ناامید کننده به نظر می‌رسید اما همیشه حق طلبی، صبوری و اخلاق برنده است. ممکن است به خاطر به دست آوردن یک موقعیت ارزش‌های شخصی‌مان را زیر پا بگذاریم. این اشتباه است زیرا موقعیت‌ها دائم در حال تغییر هستند در نهایت ما با ارزش‌هایمان قضاوت می‌شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: ما مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم. مایلم از همه کسانی که در فدراسیون فوتبال و کمیته فنی از حضور من حمایت کردند قدردانی کنم. شاید افرادی هم مایل به حضور من نبودند اما آن‌ها از تیم ملی جدیدی که تشکیل می‌دهیم لذت خواهند برد بنا بر این همه در یک تیم هستیم و مخالف و موافقی وجود ندارد. سربلندی تیم ملی، سربلندی تک تک ماست و همبستگی، به ما کمک خواهد کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی