رفتن به بالا
  • شنبه - 5 مرداد 1398 - 15:25
  • کد خبر : ۵۲۹۲
  • چاپ خبر : شهلا بهروزی راد : کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ بزرگترین ماموریتم در مجارستان است

شهلا بهروزی راد : کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ بزرگترین ماموریتم در مجارستان است

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراکانو جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارا المپیک توکیو 2020 با حضور 6 قایقران در دو بخش بانوان و آقایان از 18 فروردین ماه به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

ورزشکار نام دار کرمانشاهی و دارنده مدال طلای مسابقات پاراکانوی قهرمانی آسیا در ازبکستان گفت: تمام تلاشم بر این است که ضمن کسب مدال، سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز در مجارستان کسب کنم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ورزشکار نام دار کرمانشاهی و دارنده مدال طلای مسابقات پاراکانوی قهرمانی آسیا در ازبکستان گفت: تمام تلاشم بر این است که ضمن کسب مدال، سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز در مجارستان کسب کنم.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی که اواخر مرداد در مجارستان برگزار می‌شود، افزود: برای حضور موفق در مسابقات جهانی مجارستان که در آن سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ نیز توزیع می‌شود، از دی ماه سال گذشته تاکنون در اردوی آمادگی بودم و تمرینات فشرده‌ای را تحت نظر مهدوی‌نیا سرمربی تیم ملی پشت سر گذاشتم تا بتوانم بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی مجارستان داشته باشم.

وی با اشاره به حمایت خوب فدراسیون قایقرانی از قایقرانان معلول گفت: با حمایت‌های فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک تا به امروز اردوها به خوبی برگزار شده و ما از نظر تغذیه و خوابگاه هیچ مشکل خاصی نداشتیم. حتی در این دوره برخلاف دوره‌های قبلی از بدنساز، ماساژور و متخصص تغذیه نیز برخوردار بودیم و آن طور که شنیدم قرار است به زودی روانشناس نیز در کنار تیم قرار بگیرد. به هر صورت شرایط خوبی این دوره برای تیم ملی قایقرانی فراهم شده است و آمادگی بالایی برای شرکت در مسابقات جهانی مجارستان دارم.

ورزشکار نام دار کرمانشاهی و دارنده مدال طلای پاراکانوی قهرمانی آسیا ازبکستان اضافه کرد: مسابقات جهانی مجارستان از ۲۷ مرداد آغاز و ما ۲۵ مرداد عازم این رقابت‌ها می‌شویم. در این مسابقات در هر کلاس در بخش زنان و مردان ۶ سهمیه توزیع می‌شود که امیدوارم همان اتفاقی که در میلان ایتالیا اتفاق افتاد و موفق به کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۸ شدم در مجارستان نیز این اتفاق تکرار شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بهروزی راد همچنین درباره وضعیت رکورد خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر رکوردم در حدی است که جز فینالیست‌ها قرار دارم. بنابراین تلاش خواهم کرد که ابتدا به مدال دست پیدا کنم و سپس در کایاک تک نفره مسافت ۲۰۰ متر سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را به خود اختصاص دهم.

وی در پایان سخت‌ترین حریف خود را در مجارستان حریفی از ازبکستان عنوان کرد و گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا که سال گذشته در ازبکستان برگزار شد تنها با ۵ هزارم ثانیه از حریف ازبکی خود فاصله داشتم و به مدال نقره دست یافتم، این بار تلاش خواهم کرد پس از قرار گرفتن در فینال A این حریف ازبکی را شکست دهم و به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنم.

انتهای پیام


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی