رفتن به بالا
  • یکشنبه - 4 اسفند 1398 - 15:34
  • کد خبر : ۶۱۳۹
  • چاپ خبر : شهلا بهروزی راد : نسبت به دوره قبل پارالمپیک شرایط بهتری دارم

شهلا بهروزی راد : نسبت به دوره قبل پارالمپیک شرایط بهتری دارم

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراکانو جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارا المپیک توکیو 2020 با حضور 6 قایقران در دو بخش بانوان و آقایان از 18 فروردین ماه به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

شهلا بهروزی راد المپین تیم پاراکانو گفت: خدا را شکر آقای سهرابیان توجه خاصی به تیم پاراکانو دارد و نسبت به دوره های قبل بیشتر به بچه های پارا بها می دهند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهلا بهروزی راد المپین کرمانشاهی تیم پاراکانو ایران گفت: خدا را شکر آقای سهرابیان توجه خاصی به تیم پاراکانو دارد و نسبت به دوره های قبل بیشتر به بچه های پارا بها می دهند.

به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی راد در خصوص تمرینات خود در مسیر بازی های پارالمپیک اظهار کرد: اردوهای خوبی پشت سر گذاشتم و تمرینات را زیر نظر مسعود مهدوی نیا ادامه می دهم. حدود ۶ ماه تا پارالمپیک باقی مانده و با قدرت تمرینات را دنبال می کنم.

 

------------------------------------

وی افزود: حدود یک ماه دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا و پس از آن در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می کنم که امیدوارم محک خوبی از خودم داشته باشم تا بتوانم عملکرد خوبی در المپیک داشته باشم.

بهروزی راد در خصوص رقبایش در مسابقات المپیک گفت: شرایط رقبا را کاملا دنبال می کنم. آن ها نیز سخت در حال تمرین هستند. قایقرانان ازبکستان و انگلستان رقبای اصلی من هستند که در مسابقات کسب سهمیه هم بالاتر از من قرار گرفتند. البته اختلاف چندانی با هم نداریم و همه برای بهترین مدال تلاش می کنیم.

وی افزود: شرایطم نسبت به پارالمپیک قبل بسیار بهتر شده است. هم شرایط آمادگی و توان بدنی ام بهتر شده و هم تجربه ام بالاتر رفته که در نتیجه گیری بسیار کمکم می کند و قطعا نسبت به دوره قبل نتیجه بهتری خواهم داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بهروزی راد تاکید کرد: در دوره قبل در ریو من حتی نتوانستم به فینال راه یابم اما قطعا این دوره متفاوت است و حتی به کسب مدال هم امیدوارم البته کار سختی است ولی من هم تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی