رفتن به بالا
  • سه شنبه - 2 آبان 1402 - 08:17
  • کد خبر : ۱۶۹۴۲
  • چاپ خبر : شهلا بهروزی راد صاحب مدال نقره پاراکانو بانوان بازی های پاراآسیایی هانگژو شد
در کلاس در KL3؛

شهلا بهروزی راد صاحب مدال نقره پاراکانو بانوان بازی های پاراآسیایی هانگژو شد

در ادامه روز دوم مسابقات پاراکانوی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شهلا بهروزی راد ورزشکار کرمانشاهی در کلاس KL3 بانوان مدال نقره به دست آورد. به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های پاراکانوی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو که از روز گذشته در مرکز ورزش‌های آبی فویانگ آغاز شده، امروز ۲ آبان با رقابت نمایندگان کشورمان ادامه پیدا کرد. تیم ایران با هدایت پدرو سنا به عنوان سرمربی، محسن میلاد مربی و صبا رحمتی دستیار مربی با ۶ ورزشکار در این رقابت‌ها حاضر است. در ادامه رقابت نمایندگان ایران در روز دوم شهلا بهروزی راد در فینال کلاس KL3 بانوان به آب زد. بهروزی راد در این دور با حریفانی از هند، ژاپن، ازبکستان، چین، قزاقستان و تایلند رقابت کرد و با زمان ۵۱.۶۸۴ ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد. در این ماده قایقرانان ازبکستان و چین طلا و برنز گرفتند. این مسابقات با رقابت نمایندگان ایران در هانگژو در جریان است.

در ادامه روز دوم مسابقات پاراکانوی بازی‌های آسیایی هانگژو شهلا بهروزی راد ورزشکار کرمانشاهی در کلاس KL3 بانوان مدال نقره به دست آورد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در ادامه روز دوم مسابقات پاراکانوی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شهلا بهروزی راد ورزشکار کرمانشاهی در کلاس KL3 بانوان مدال نقره به دست آورد.

به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های پاراکانوی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو که از روز گذشته در مرکز ورزش‌های آبی فویانگ آغاز شده، امروز ۲ آبان با رقابت نمایندگان کشورمان ادامه پیدا کرد.

 

------------------------------------

تیم ایران با هدایت پدرو سنا به عنوان سرمربی، محسن میلاد مربی و صبا رحمتی دستیار مربی با ۶ ورزشکار در این رقابت‌ها حاضر است.

در ادامه رقابت نمایندگان ایران در روز دوم شهلا بهروزی راد در فینال کلاس KL3 بانوان به آب زد.

بهروزی راد در این دور با حریفانی از هند، ژاپن، ازبکستان، چین، قزاقستان و تایلند رقابت کرد و با زمان ۵۱.۶۸۴ ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد. در این ماده قایقرانان ازبکستان و چین طلا و برنز گرفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این مسابقات با رقابت نمایندگان ایران در هانگژو در جریان است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی