رفتن به بالا
  • یکشنبه - 16 شهریور 1399 - 12:55
  • کد خبر : ۷۵۸۹
  • چاپ خبر : شهلا بهروزی‌راد: کسب طلای پارالمپیک دور از دسترس نیست
رویای طلای بانوی پارالمپین ایران؛

شهلا بهروزی‌راد: کسب طلای پارالمپیک دور از دسترس نیست

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراکانو جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارا المپیک توکیو 2020 با حضور 6 قایقران در دو بخش بانوان و آقایان از 18 فروردین ماه به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

شهلا بهروزی راد بانوی پارالمپین ایران با اشاره به اینکه توسط کمیته پارالمپیک در فهرست ورزشکاران شانس طلا قرار گرفته، گفت: همه تلاشم را برای تحقق این مهم به کار می‌گیرم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بانوی پارالمپین ایران با اشاره به اینکه توسط کمیته پارالمپیک در فهرست ورزشکاران شانس طلا قرار گرفته، گفت: همه تلاشم را برای تحقق این مهم به کار می‌گیرم.

به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی راد در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در مورد آخرین شرایط خود بعد از آسیب دیدگی که دچار آن شده بود، پیگیری تمریناتش در تهران و اعزامی که برای حضور در کاپ جهانی مجارستان دارد، توضیح داد و تاکید کرد که روند آماده سازی‌اش برای حضور در بازی های پارالمپیک خیلی تند پیش نمی رود اما راضی کننده است.

 

------------------------------------

وی به مصدومیتی که در جریان تمرینات شخصی‌اش دچار آن شد، اشاره کرد و یادآور شد: در ایامی که به خاطر کرونا مجبور به پیگیری تمرینات در خانه بودم از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شدم. مصدومیت خیلی زیاد و جدی نبود اما بعد از آغاز اردوها در کرمانشاه و پیگیری جدی‌تر تمریناتم، شدت پیدا کرد طوریکه نیاز به درمان پیدا کردم. این اقدام را از ۲۰ تیرماه که به تهران آمدم، انجام دادم. دو هفته دور از تمرین فقط فیزیوتراپی کردم.

این ملی پوش پاراکانو با تاکید بر اینکه به لحاظ آسیب دیدگی و نسبت به چند هفته قبل شرایط خیلی بهتری دارد، خاطرنشان کرد: در کل ۲ ماه درگیر مصدومیتم بود اما با همراهی فدراسیون جانبازان و معلولان، کمیته ملی پارالمپیک و سرمربی‌ام وضعیتم خیلی بهتر شده است. مشکل خاصی ندارم و این روزها در دریاچه آزادی تمریناتم را زیر نظر مسعود مهدوی نیا (سرمربی تیم ملی پاراقایقرانی) دنبال می کنم.

وی در مورد شرایط تمرینی‌اش در دریاچه آزادی نیز گفت: در قالب اردوی غیرمتمرکز تمریناتم را دنبال می کنم. این اردو هم ویژه من است که سهمیه پارالمپیک را در اختیار دارم. سایر ملی پوشان هم البته رفت و آمدهایی به دریاچه دارند اما در اردو نیستند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بهروزی راد همچنین با اشاره به اینکه کمیته ملی پارالمپیک نامش را در فهرست ورزشکاران شانس مدال طلا در بازی های پارالمپیک توکیو قرار داده است، تاکید کرد: خودم را در این زمینه و اینکه حتماً در توکیو مدال طلا می گیریم، مدعی نمی دانم اما با توجه به شرایطم و اینکه انگیزه زیادی دارم، دستیابی به آن را دور از دسترس نمی بینم.

این پارالمپین کشورمان ادامه داد: من با نتیجه ای ایده آل برای پارالمپیک ریو کسب سهمیه کردم اما در آن بازی ها نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم. هنوز بعد از گذشت چهار سال از عملکردم در ریو و اینکه چه شد که حتی به فینال هم نرسیدم، متعجبم. اصلاً دوست ندارم از پارالمپیک ریو و تجربه تلخم در آن بازی ها حرفی بزنم اما در مورد پارالمپیک توکیو و عملکرد احتمالی‌ام در این بازی ها هم صحبتی نمی کنم.

وی تصریح کرد: در کل قبل از مسابقات کمتر حرف می زنم و بیشتر تمرین می کنم. در مورد توکیو هم بعد از برگزاری بازی ها حرف هایم را می زنم. فعلاً تمرکزم روی کارم است و اینکه بتوانم آمادگی لازم برای کسب بهترین نتیجه ممکن در توکیو را به دست بیاورم.

بهروزی راد یادآور شد: در مجموع با توجه به بحران کرونا و تاثیر بدی که روی تمام فعالیت ها و برنامه هایم گذاشته و اینکه مدتی را هم با مصدومیت گذراندم، روند تمریناتم کُند پیش می رود اما از شرایط کلی‌ام راضی هستم.

تنها نماینده پاراقایقرانی ایران در پارالمپیک توکیو در پایان در مورد حضورش در کاپ جهانی مجارستان که اوایل مهرماه انجام می شود نیز گفت: برگزارکنندگان این رقابت ها تنها از پارالمپین ها یا ورزشکاران صاحب مدال جهانی برای حضور در این رقابت ها دعوت کرده اند. من هم به عنوان یکی از دارندگان سهمیه پارالمپیک توکیو و به عنوان تنها ایرانی دعوتنامه آنها را گرفته ام. خوشبختانه شورای برون مرزی با این اعزام موافقت کرده و قرار است همراه با سرمربی تیم ملی در آن شرکت داشته باشم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی