رفتن به بالا
  • شنبه - 24 دی 1401 - 15:51
  • کد خبر : ۱۴۸۹۳
  • چاپ خبر : شهلا بهروزی‌راد: رویدادهای مهمی در سال ۲۰۲۳ پیش رو دارم

شهلا بهروزی‌راد: رویدادهای مهمی در سال ۲۰۲۳ پیش رو دارم

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراکانو جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارا المپیک توکیو 2020 با حضور 6 قایقران در دو بخش بانوان و آقایان از 18 فروردین ماه به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

  شهلا بهروزی‌راد پارالمپین کرمانشاهی تیم ملی ایران گفت: تمریناتم را جهت آماده شدن برای مسابقات قهرمانی آسیا، بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان جهت کسب سهمیه پارالمپیک دنبال می‌کنم. به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی‌راد قایقران تیم ملی پاراکانو کشور که علاوه بر مقام‌های متعدد آسیایی، سابقه حضور در المپیک توکیو را نیز در کارنامه‌ی خود […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهلا بهروزی‌راد پارالمپین کرمانشاهی تیم ملی ایران گفت: تمریناتم را جهت آماده شدن برای مسابقات قهرمانی آسیا، بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان جهت کسب سهمیه پارالمپیک دنبال می‌کنم.

به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی‌راد قایقران تیم ملی پاراکانو کشور که علاوه بر مقام‌های متعدد آسیایی، سابقه حضور در المپیک توکیو را نیز در کارنامه‌ی خود دارد در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی در خصوص انتخاب شدن به عنوان یکی از اعضای کمیسیون ورزشکاران گفت: خوشحالم که به عنوان یکی از اعضا در کمیسیون حضور دارم. تلاشم را می‌کنم که بتوانیم با همکاری سایر اعضا با انتخاب بجا و شایسته، سهمی در رشد و شکوفایی فدراسیون قایقرانی داشته باشیم.

 

------------------------------------

او در خصوص مسابقات پیش‌رویش به اختصار توضیح داد: من رویدادهای مهمی در سال ۲۰۲۳ پیش رو دارم. تمریناتم را جهت آماده شدن برای مسابقات قهرمانی آسیا، بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان جهت کسب سهمیه پارالمپیک دنبال می‌کنم.

شهلا بهروزی‌راد در رابطه با وضعیت آمادگی‌اش گفت: در شرایط خوبی هستم و تمرینات را به صورت منظم دنبال می‌کنیم. حضور پدرو به عنوان سرمربی تیم و آقای محسن میلاد به عنوان مربی بدنساز کمک شایانی در روند رشد و پیشرفتم داشته.

ملی‌پوش کرمانشاهی ایران در پایان افزود: از فدراسیون قایقرانی و دکتر سهرابیان بابت توجه ویژه‌ای که همیشه نسبت به رشته پاراکانو و ورزشکارانش داشتند سپاسگزارم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی