رفتن به بالا
  • جمعه - 9 اردیبهشت 1401 - 12:40
  • کد خبر : ۱۲۲۲۶
  • چاپ خبر : شهره موسوی به من اختیار تام برای انتخاب کادرفنی را نداد!
روایت یاری از دیدار با نایب‌رئیس فدراسیون؛

شهره موسوی به من اختیار تام برای انتخاب کادرفنی را نداد!

شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: طبق برنامه ریزی که انجام داده بودیم، قرار بود تا از سوم مرداد ماه اردوهای انتخابی خود را برگزار کنیم. اما با توجه به شرایط موجود، مقرر شد تا اردوهای تیم ملی فوتسال از شهریور ماه آغاز شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان ایران نسبت به عدم انتخاب دوباره‌اش از سوی فدراسیون و نقش شهره موسوی در این بین واکنش نشان داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان ایران نسبت به عدم انتخاب دوباره‌اش از سوی فدراسیون و نقش شهره موسوی در این بین واکنش نشان داد.

به گزارش یاریزان؛ شهناز یاری در گفت‌وگو با “ورزش سه” پیرامون موضوع مذاکرات خود با فدراسیون فوتبال گفت: طی جلساتی که با خانم شهره موسوی در دفتر بادران و هتل اسپیناس داشتم، پلن آماده سازی تیم ملی فوتسال زنان تا بازی‌های آسیایی تقدیم ایشان شد و از من خواستند که رسانه‌ای نشود به‌دلیل اینکه هنوز لیگ به اتمام نرسیده بود و من هم پذیرفتم.

 

------------------------------------

وی افزود: سپس در دفتر فدراسیون کمیته زنان جلسه‌ای بین من، نایب رئیس و آقای (ع ص) برگزار شد که چند ساعت به‌طول انجامید.

یاری در تکمیل صحبت‌های خود گفت: در این جلسه بنده اختیار تام در انتخاب نفرات کادر فنی و مسولیت فنی تیم را خواستار شدم و گلایه نمودم که نباید قبل از اعلام سرمربی تیم، مشاور فنی را اعلام کنند و این خلاف مقررات و عرف است و اعتقادم بر این است که انتخاب تمامی این نفرات در حیطه اختیارات سرمربی تیم است چرا که او به‌عنوان نفر اول پاسخگوی نتایج تیم است.

یاری با اعلام کناره‌گیری‌اش از هدایت تیم ملی توضیح داد: پس از این جلسه بود که خانم نایب‌رئیس وارد فاز جدیدی شد و حاشیه‌هایی را توسط برخی افراد برای من ایجاد کردند که خوشبختانه با ورود کردن حراست، این حاشیه سازی‌ها محکوم و حقانیت من اثبات شد، اما پس از این ماجرا نایب‌رئیس کماکان در جبهه مخالف بودند و کماکان ادامه دارد البته بنده در همان جلسه اعلام نمودم که در تیمی که اشخاص در جای واقعی خودشان خدمت نمی‌کنند و قصد تخریب همدیگر را دارند، حاضر به همکاری نیستم. چرا که اعتقاد دارم شرافت و انسانیت بالاتر از پست و مقام‌های زودگذر است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی