رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 13 دی 1402 - 22:04
  • کد خبر : ۱۷۴۲۹
  • چاپ خبر : شهرداری ارومیه قهرمان لیگ برتر جوانان شد / اولین قدم والیبالیست مهابادی برای دیده‌شدن

شهرداری ارومیه قهرمان لیگ برتر جوانان شد / اولین قدم والیبالیست مهابادی برای دیده‌شدن

تیم والیبال شهرداری ارومیه با درخشش والیبالیست مهابادی به مقام قهرمانی لیگ برتر جوانان سال 1402 ایران دست یافت. به گزارش یاریزان؛ مسابقات والیبال رده سنی زیر 20 سال پسر باشگاه‌های برتر کشور که از روز دوشنبه چهارم دی‌ماه با حضور 15 تیم و به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی سروقامتان جهانبین شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده بود، امروز (چهارشنبه سیزدهم دی) با قهرمانی شهرداری ارومیه به پایان رسید. در دیدار نهایی این رقابت‌ها تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده ارومیه سه بر صفر به پیروزی رسید تا بر روی سکوی نخست این مسابقات قرار گیرد. در دیدار رده‌بندی نیز فولاد سیرجان ایرانیان سه بر دو شهداب یزد را شکست داد و به مدال برنز و مقامی سومی لیگ برتر جوانان سال 1402 دست یافت. آرش وقاری والیبالیست مهابادی که پیش از این نیز در رقابت هایمختلف کشوری حضور داشت با انجام بازی های درخشان و محک جدی در یک تورنمنت سخت موفق شد همراه هم تیمی هایش بر جایگاه نخست ایران بایستد و نوید روزهای خوب و ادامه دار استعدادهای والیبال مهاباد را به معرض نمایش قرار دهد. در مجموع 11 روز این رقابت‌ها 57 مسابقه برگزار شد و رده‌بندی چهار تیم لیگ برتر جوانان به قرار زیر است: قهرمان: شهرداری ارومیه نایب قهرمان: شهرداری گنبد مقام سوم: فولاد سیرجان ایرانیان رتبه چهارم: شهداب یزد خلیل یگانه‌مجد و احمد بندری به عنوان ناظران فنی و داوری، حاج محمدعلی صباغ نیز به عنوان نماینده سازمان لیگ بر این رقابت‌ها نظارت داشتند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه با درخشش والیبالیست مهابادی به مقام قهرمانی لیگ برتر جوانان سال ۱۴۰۲ ایران دست یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم والیبال شهرداری ارومیه با درخشش والیبالیست مهابادی به مقام قهرمانی لیگ برتر جوانان سال ۱۴۰۲ ایران دست یافت.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات والیبال رده سنی زیر ۲۰ سال پسر باشگاه‌های برتر کشور که از روز دوشنبه چهارم دی‌ماه با حضور ۱۵ تیم و به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی سروقامتان جهانبین شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده بود، امروز (چهارشنبه سیزدهم دی) با قهرمانی شهرداری ارومیه به پایان رسید.

 

------------------------------------

در دیدار نهایی این رقابت‌ها تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده ارومیه سه بر صفر به پیروزی رسید تا بعنوان قهرمان بر روی سکوی نخست مسابقات لیگ برتر والیبال جوانان ایران قرار گیرد.

در دیدار رده‌بندی نیز فولاد سیرجان ایرانیان سه بر دو شهداب یزد را شکست داد و به مدال برنز و مقامی سومی لیگ برتر جوانان سال ۱۴۰۲ دست یافت.

آرش وقاری والیبالیست مهابادی که پیش از این نیز در رقابت هایمختلف کشوری حضور داشت با انجام بازی های درخشان و محک جدی در یک تورنمنت سخت موفق شد همراه هم تیمی هایش بر جایگاه نخست ایران بایستد و نوید روزهای خوب و ادامه دار استعدادهای والیبال مهاباد را به معرض نمایش قرار دهد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

در مجموع ۱۱ روز این رقابت‌ها ۵۷ مسابقه برگزار شد و رده‌بندی چهار تیم لیگ برتر جوانان به قرار زیر است:

قهرمان: شهرداری ارومیه

نایب قهرمان: شهرداری گنبد

مقام سوم: فولاد سیرجان ایرانیان

رتبه چهارم: شهداب یزد

خلیل یگانه‌مجد و احمد بندری به عنوان ناظران فنی و داوری، حاج محمدعلی صباغ نیز به عنوان نماینده سازمان لیگ بر این رقابت‌ها نظارت داشتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی