رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 14 تیر 1402 - 12:06
  • کد خبر : ۱۵۹۵۷
  • چاپ خبر : شمس آذر قزوین خانه جدید کورد ها در لیگ برتر فوتبال ایران

شمس آذر قزوین خانه جدید کورد ها در لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش یاریزان؛ تیم شمس آذر قزوین به عنوان قهرمان لیگ آزادگان در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور حضور خواهد داشت. مصطفی احمدی فوتبالیست اهل شهرستان بانه در استان کردستان که هفته پیش خبر تمدید قراردادش با آلمینیومی ها منتشر شد، سرانجام با عقد قرارادادی یک ساله به شمس آذر پیوست تا در لیگ جدید، پیراهن این تیم را برتن کند. همچنین روز گذشته نیز شمس آذری ها که در لیگ یک شاهد بازی های درخشان کوروش ملکی فوتبالیست اهل روانسر در استان کرمانشاه بودند، دروازه خود را در لیگ برتر به آقای کلین شیت لیگ یک سپردند. دو بازیکن یاد شده سالها سابقه حضور در سطح اول فوتبال ایران را دارند و می توانند مهره های کلیدی این تیم تازه وارد به لیگ برتر فوتبال ایران باشند.

با پیوستن دو بازیکن جدید به تیم فوتبال شمس آذر قزوین می توان این باشگاه را خانه جدید کورد ها در لیگ برتر ایران دانست.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با پیوستن دو بازیکن جدید به تیم فوتبال شمس آذر قزوین می توان این باشگاه را خانه جدید کورد ها در لیگ برتر ایران دانست.

به گزارش یاریزان؛ تیم شمس آذر قزوین به عنوان قهرمان لیگ آزادگان در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور حضور خواهد داشت.

 

------------------------------------

مصطفی احمدی هافبک اهل شهرستان بانه در استان کردستان که هفته پیش خبر تمدید قراردادش با آلمینیومی ها منتشر شد، سرانجام با عقد قرارادادی یک ساله به شمس آذر پیوست تا در لیگ جدید، پیراهن این تیم را برتن کند.

همچنین روز گذشته نیز شمس آذری ها که در لیگ یک شاهد بازی های درخشان کوروش ملکی فوتبالیست اهل روانسر در استان کرمانشاه بودند، دروازه خود را در لیگ برتر به آقای کلین شیت لیگ یک سپردند.

دو بازیکن یاد شده سالها سابقه حضور در سطح اول فوتبال ایران را دارند و می توانند مهره های کلیدی این تیم تازه وارد به لیگ برتر فوتبال ایران باشند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

چند سال پیش، کاوه رضایی، وریا غفوری و بختیار رحمانی سه فوتبالیست کورد در ترکیب استقلال حضور داشتند اما پس از جدایی آنها اینبار نوبت به شمس آذر قزوین رسیده است تا در فصل جاری، خانه کوردها در لیگ برتر فوتبال ایران باشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی