رفتن به بالا
  • سه شنبه - 30 شهریور 1400 - 21:51
  • کد خبر : ۱۱۸۰۴
  • چاپ خبر : شقایق باپیری : بزرگترین موفقیت تاریخ ورزش بانوان در رشته های توپی را رقم زدیم
اظهارات نخستین لژیونر هندبال بانوان ایران؛

شقایق باپیری : بزرگترین موفقیت تاریخ ورزش بانوان در رشته های توپی را رقم زدیم

شقایق باپیری نخستین لژیونر هندبال بانوان ایران گفت: از اولین اردوی آماده سازی هم قسم شدیم سهمیه رقابت های جهانی را بگیریم و خوشحالم این اتفاق شدنی شد. به گزارش یاریزان؛ شقایق باپیری، عضو تیم ملی هندبال بانوان و نخستین لژیونر هندبال زنان ایران پس از کسب پیروزی برابر سوریه و راهیابی به جمع چهار تیم برتر رقابت های قهرمانی هندبال زنان اسیا و جواز حضور در رقابت های جهانی گفت: با وجود مشکلاتی که برای تیم پیش آمد و عدم حضور کادرفنی روی نیمکت کادرفنی، ولی توانستیم خیلی خوب کار کنیم. ملی پوش سنندجی افزود: از اولین اردوی آماده سازی هم قسم شدیم سهمیه رقابت های جهانی را بگیریم و بازیکنان در تمام لحظات مسابقات این دوره یکدل و همدل بودند. اینقدر خوشحالم که نمی توانم حسم را بگویم! خوشحالم از اینکه بزرگترین موفقیت تاریخ ورزش بانوان در رشته های توپی را در هندبال رقم زدیم. باپیری درباره بازی با سوریه هم اضافه کرد: تیم سوریه برای برنده شدن به زمین مسابقه آمد ولی اجازه پیشروی به این تیم ندادیم و این تیم هر کاری کرد به در بسته خورد. نخستین لژیونر هندبال کشورمان درخصوص بازی با تیم کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی رقابت های هندبال آسیا نیز گفت: کره یه تیم سرعتی و تیمی بدون نقص وبه نظر من بهترین تیم این دوره از بازی هاست ولی ما تمام تلاش خود را می کنیم بدون اشتباه بازی کنیم.

شقایق باپیری نخستین لژیونر هندبال کشورمان گفت: از اولین اردوی آماده سازی هم قسم شدیم سهمیه رقابت های جهانی را بگیریم و خوشحالم این اتفاق شدنی شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شقایق باپیری نخستین لژیونر هندبال بانوان ایران گفت: از اولین اردوی آماده سازی هم قسم شدیم سهمیه رقابت های جهانی را بگیریم و خوشحالم این اتفاق شدنی شد.

به گزارش یاریزان؛ شقایق باپیری، عضو تیم ملی هندبال بانوان و نخستین لژیونر هندبال زنان ایران پس از کسب پیروزی برابر سوریه و راهیابی به جمع چهار تیم برتر رقابت های قهرمانی هندبال زنان اسیا و جواز حضور در رقابت های جهانی گفت: با وجود مشکلاتی که برای تیم پیش آمد و عدم حضور کادرفنی روی نیمکت کادرفنی، ولی توانستیم خیلی خوب کار کنیم.

 

------------------------------------

ملی پوش سنندجی افزود: از اولین اردوی آماده سازی هم قسم شدیم سهمیه رقابت های جهانی را بگیریم و بازیکنان در تمام لحظات مسابقات این دوره یکدل و همدل بودند. اینقدر خوشحالم که نمی توانم حسم را بگویم! خوشحالم از اینکه بزرگترین موفقیت تاریخ ورزش بانوان در رشته های توپی را در هندبال رقم زدیم.

باپیری درباره بازی با سوریه هم اضافه کرد: تیم سوریه برای برنده شدن به زمین مسابقه آمد ولی اجازه پیشروی به این تیم ندادیم و این تیم هر کاری کرد به در بسته خورد.

نخستین لژیونر هندبال کشورمان درخصوص بازی با تیم کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی رقابت های هندبال آسیا نیز گفت: کره یه تیم سرعتی و تیمی بدون نقص وبه نظر من بهترین تیم این دوره از بازی هاست ولی ما تمام تلاش خود را می کنیم بدون اشتباه بازی کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در پایان گفت: از رئیس فدراسیون هندبال تشکر می کنم که با اعزام بچه ها در یک شرایط بد کرونا و حمایت همه جانبه از تیم و بازیکنان، شرایطی فراهم کرد که توانستیم دوباره هندبال را احیا کنیم. امیدوارم این موفقیت ها همچنان تداوم داشته باشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی