رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 26 بهمن 1402 - 19:06
  • کد خبر : ۱۷۵۷۹
  • چاپ خبر : شروع مقتدرانه بعثت کرمانشاه با کسب پیروزی و صعود به صدر جدول
آغاز نیم فصل دوم لیگ دو؛

شروع مقتدرانه بعثت کرمانشاه با کسب پیروزی و صعود به صدر جدول

در آغاز نیم فصل دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم بعثت کرمانشاه با کسب پیروزی شروع مقتدرانه به صدر جدول صعود کرد. به گزارش یاریزان؛ تیم بعثت کرمانشاه در اولین دیدار دور برگشت لیگ دسته دوم عصر امروز در تهران به مصاف تیم اسپاد الوند رفت و موفق شد با تک گل سجاد سیاه‌کمری حریفش را شکست دهد. شاگردان خادمی با ارائه یک بازی روبه جلو و مالکانه حاکم مطلق دیدار در طول ۹۰ دقیقه بودند و بارها و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه اسپاد پیش رفتند اما بی دقتی و بد شانسی مانع از رسیدن کرمانشاهی‌ها به گل شد. سرانجام در دقیقه ۸۲ این دیدار سجاد سیاه‌کمری یار باتجربه بعثت موفق شد تک گل سه امتیازی این دیدار را به ثمر برساند و باتوجه به سایر نتایج تیم بعثت به صدر جدول صعود کند. حضور پر رنگ هواداران بعثت که به همت کانون هواداران این باشگاه به تهران اعزام شده بودند از نکات قابل توجه این دیدار بود. پس از این شروع مقتدرانه، تیم بعثت کرمانشاه در پایان هفته چهاردهم با ۲۷ امتیاز در صدر جدول گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور قرار گرفت.

در آغاز نیم فصل دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم بعثت کرمانشاه با کسب پیروزی شروع مقتدرانه به صدر جدول صعود کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در آغاز نیم فصل دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم بعثت کرمانشاه با کسب پیروزی شروع مقتدرانه به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش یاریزان؛ تیم بعثت کرمانشاه در اولین دیدار دور برگشت لیگ دسته دوم عصر امروز در تهران به مصاف تیم اسپاد الوند رفت و موفق شد با تک گل سجاد سیاه‌کمری حریفش را شکست دهد.

 

------------------------------------

شاگردان خادمی با ارائه یک بازی روبه جلو و مالکانه حاکم مطلق دیدار در طول ۹۰ دقیقه بودند و بارها و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه اسپاد پیش رفتند اما بی دقتی و بد شانسی مانع از رسیدن کرمانشاهی‌ها به گل شد.

سرانجام در دقیقه ۸۲ این دیدار سجاد سیاه‌کمری یار باتجربه بعثت موفق شد تک گل سه امتیازی این دیدار را به ثمر برساند و باتوجه به سایر نتایج تیم بعثت به صدر جدول صعود کند.

حضور پر رنگ هواداران بعثت که به همت کانون هواداران این باشگاه به تهران اعزام شده بودند از نکات قابل توجه این دیدار بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پس از این شروع مقتدرانه، تیم بعثت کرمانشاه در پایان هفته چهاردهم با ۲۷ امتیاز در صدر جدول گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور قرار گرفت.

 

پوریا منصوری | خبرنگار


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی