رفتن به بالا
  • شنبه - 15 تیر 1398 - 00:20
  • کد خبر : ۵۲۵۰
  • چاپ خبر : شاهین کرمانشاه در اولین دیدارش در لیگ برتر فوتسال ایران متحمل شکست شد

شاهین کرمانشاه در اولین دیدارش در لیگ برتر فوتسال ایران متحمل شکست شد

شاهین کرمانشاه در فینال لیگ دسته یک فوتسال کشور در مقابل هایپر شاهین شهر برنده شد و در کرمانشاه جشن قهرمانی گرفت.

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتسال و در اولین تجربه لیگ برتری خود برابر تیم ملی حفاری اهواز شکست را پذیرا شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در هفته اول رقابت های لیگ برتر ایران و در اولین تجربه لیگ برتری خود برابر تیم ملی حفاری اهواز شکست را پذیرا شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ تیم فوتسال شاهین کرمانشاه که امشب (۱۴ تیر) با حضور قریب به هزار هوادار پرشور در سالن قمر بنی هاشم میزبان تیم حفاری اهواز بود، با نتیجه ۶ بر ۴ بازی را به حریف واگذار کرد.

احسان احسانی سرپرست تیم شاهین بی تجربگی و نداشتن سرمربی را عامل اصلی شکست تیمش برابر ملی حفاری اهواز دانست و گفت: این دیدار اولین تجربه حضور بازیکنان تیم شاهین در مسابقات لیگ برتر بود، برای همین به علت کم تجربگی بازی را به تیم حریف واگذار کردیم.

وی افزود: هرچند که بازیکنان ما در این بازی دچار استرس شده بودند، اما در بخشی از مسابقه توانستیم با نتیجه ۴ بر ۳ بازی را به سود خود پیش ببریم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه تصریح کرد: تیم ملی حفاری از تیم های قدیمی، استخوان دار و همواره جزو تیم های لیگ برتری فوتسال بوده، اما بازیکنان شاهین با تعصب و باغیرت برابر این تیم ظاهر شدند و عملکرد خوبی داشتند.

وی همچنین گفت: البته تیم شاهین در حال حاضر سرمربی ندارد و این موضوع در باخت امشب تیم تاثیر بالایی داشت.

احسانی از تلاش برای جذب سرمربی برای تیمش خبرداد و خاطرنشان کرد: چندی پیش با یکی از سرمربیان فوتسال برای حضور در کادر فنی شاهین به توافق رسیدیم، اما منجر به عقد قرارداد نشد، لذا در تلاشیم تا ظرف هفته آینده سرمربی جدیدی را برای تیم جذب کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی