رفتن به بالا
  • سه شنبه - 11 شهریور 1399 - 16:41
  • کد خبر : ۷۵۶۶
  • چاپ خبر : شاهین طبع هدایت شهرداری گرگان را در لیگ برتر بسکتبال برعهده گرفت
همزمان با هدایت تیم ملی؛

شاهین طبع هدایت شهرداری گرگان را در لیگ برتر بسکتبال برعهده گرفت

مهران شاهین طبع سرمربی کرمانشاهی کرمانشاهی تیم ملی بسکتبال گفت: وقتم را روی فکر کردن به حقوق و دستمزد نمی‌گذارم و به جای این ترجیح می دهم کار کنم.

مهران شاهین‌طبع در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال همچون فصل گذشته هدایت تیم شهرداری گرگان را بر عهده خواهد داشت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مهران شاهین طبع در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال همچون فصل گذشته هدایت تیم شهرداری گرگان را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش یاریزان؛ پس از قطعی شدن حضور تیم شهرداری گرگان در فصل پیش روی لیگ برتر بسکتبال، مسئولان این باشگاه مهران شاهین‌طبع سرمربی کرمانشاهی تیم ملی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند. شاهین‌طبع فصل گذشته نیز هدایت تیم شهرداری‌ گرگان را بر عهده داشت.

 

------------------------------------

آرش فولادیان ظهر امروز در نشست خبری اظهارداشت: بعد از اعلام پایان لیگ بسکتبال بدون معرفی تیم قهرمان یا نماینده ایران در بازی‌های آسیایی، حواشی به وجود آمد که کادر فنی تیم شهرداری گرگان نیز پیگیر مطالبات این تیم و بسکتبال دوستان گرگانی شدند.

وی گفت: اخیرا دعوتنامه رسمی از سوی رئیس فدراسیون بسکتبال برای شهردار گرگان ارسال شده بود و پیرو آن روز گذشته با حضور دکتر دادبود در فدراسیون این جلسه برگزار شد که جلسه خوبی بود و نظرات دو طرف هم مطرح و توافقاتی برای تیم‌داری شهرداری گرگان در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال صورت گرفت.

سخنگوی بسکتبال شهرداری گرگان بیان داشت: برهمین اساس قرارداد سرمربی‌گری مهران شاهین‌طبع برای یک سال دیگر تمدید شد و مذاکراتی هم با بازیکنان انجام شده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی همچنین درباره توافق تیم شهرداری گرگان با محمد جمشیدی نیز گفت: فعلا توافق نهایی با هیچ بازیکنی نداشته‌ایم و به محض اینکه قراردادی قطعی شود، اطلاع رسانی خواهیم‌کرد.

محمد جمشیدی، کیوان ریاعی، روزبه ارغوان، نوید رضایی فر و سینا واحدی بازیکنانی هستند که حضورشان در ترکیب تیم شهرداری گرگان برای فصل جدید لیگ برتر قطعی است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی