رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 5 خرداد 1400 - 14:01
  • کد خبر : ۱۰۲۹۰
  • چاپ خبر : شاهین‌طبع : احتمال دعوت از نفرات جدید وجود دارد/ حضور جلال‌پور، نشانه انتخاب شدن نیست
گزیده صحبت های سرمربی کرمانشاهی تیم ملی بسکتبال؛

شاهین‌طبع : احتمال دعوت از نفرات جدید وجود دارد/ حضور جلال‌پور، نشانه انتخاب شدن نیست

مهران شاهین طبع سرمربی کرمانشاهی کرمانشاهی تیم ملی بسکتبال گفت: وقتم را روی فکر کردن به حقوق و دستمزد نمی‌گذارم و به جای این ترجیح می دهم کار کنم.

  مهران شاهین‌طبع سرمربی کرمانشاهی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: بازی‌های لیگ ملاک دعوت از بازیکنان به اردو بوده است. به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری میزان؛ مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در جریان حضور اصحاب رسانه در اردوی تیم ملی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.  […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مهران شاهین‌طبع سرمربی کرمانشاهی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: بازی‌های لیگ ملاک دعوت از بازیکنان به اردو بوده است.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری میزان؛ مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در جریان حضور اصحاب رسانه در اردوی تیم ملی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

 

------------------------------------

در ابتدای اردو برخی بازیکنان نتوانستند سر موقع در تمرین حاضر باشند که به خاطر حضور در خارج از کشور بود و از شنبه با ترکیب کامل تمرین می‌کنیم.

حدادی مشغول درمان است و شرایطش بهتر شده است.

۱۷ یا ۱۸ خرداد به اردن می‌رویم و با عربستان و قطر بازی خواهیم کرد. البته فدراسیون هنوز تصمیم نگرفته که از اردن به ایران بازگردیم یا به ژاپن برویم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

دوم تا ۷ تیرماه مسابقات انتخابی المپیک است و تیم‌هایی که با آن‌ها در ارتباط هستیم وضعیت شان مشخص نیست، اما قول دادند بعد از مشخص شدن وضعیت بازی دوستانه برگزار کنیم. از چند تیم دعوت کرده ایم. امیدوارم در فاصله باقی مانده همه چیز مشخص شود.

ما یک پکیج از بازیکنان مختلف داریم و در هر دوره نفراتی دعوت می‌شوند. جلال‌پور هم با بسکتبال ما آشنا می‌شود و شرایطش بهتر خواهد شود. البته حضور در اردو نشانه انتخاب شدن نیست و بستگی به روند اردو و تمرینات دارد.

شاهین‌طبع در پایان گفت: بازی‌های لیگ برای دعوت بازیکنان ملاک بوده و ما باید یک شاخصه‌هایی را برای بالا رفتن انگیزه بازیکنان داشته باشیم. بازی‌هایی که کیفیت شان بالاتر بوده، در دعوت بازیکنان تاثیر داشته است. البته احتمال دعوت نفرات جدید هم وجود دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی