رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 24 شهریور 1400 - 21:37
  • کد خبر : ۱۱۷۲۶
  • چاپ خبر : شافعیان : بازی با ژاپن سناریوی خاص خودش را داشت/ مقابل تیم قدرتمندی به میدان رفتیم

شافعیان : بازی با ژاپن سناریوی خاص خودش را داشت/ مقابل تیم قدرتمندی به میدان رفتیم

به گزارش یاریزان؛ نشمین شافعیان مشاور فنی سنندجی تیم ملی هندبال بانوان ایران در حاشیه ششمین اردوی آماده سازی این تیم که در تهران در حال برگزاریست، گفت: در این اردو سعی کردیم روی دفاع و حمله بیشتر تمرکز کنیم و به هر حال تلاش کنیم بچه ها به شرایط آرمانی تر نزدیک شوند. وی افزود: به نظر من بازیکنان از لحاظ آمادگی اختلاف سطح چندانی ندارند و همگی خوب هستند و شرایط آمادگی یکسانی دارند. اما باید بگویم از لحاظ روحی و روانی انگیزه بالایی دارند و مطمئنم با انگیزه ای که بچه ها دارند و تلاشی که می کنند و همچنین حمایت های فدراسیون نتیجه خیلی خوبی در اردن کسب کنیم. شافعیان ادامه داد: البته متاسفانه دو نفر از بازیکنان روز اول اردو دچار مصدومیت شدند اما امیدواریم این مصدومیت جدی نباشد و بتوانند به تیم برگردند. وی درباره پیش بینی اش از نتایج تیم ملی 15 روز پیش از آغاز رقابت های آسیایی هندبال در اردن نیز گفت: ما تلاش می کنیم که تیم با شرایط خیلی خوبی آماده شود اما شرایط به گونه ای است که پیش بینی کردن را بسیار سخت می کند. گروهی که در آن قرار داریم شاید به ظاهر گروه آسانی باشد اما به نظر من اصلا این گونه نیست زیرا همه تیم ها با حداکثر آمادگی پا به این رقابت ها می گذارند. قطعا با توجه به تجربه بازی های غرب آسیا می دانیم تیم های شرکت کننده تمام انرژی خود را می گذارند تا نتیجه مطلوبی کسب کنند. ما نیز از این قایده مستثنی نیستیم. مشاورفنی تیم ملی هندبال بانوان ایران درباره تغییر همگروه های ایران و جایگزین شدن دو تیم سوریه و فلسطین در این دوره هم افزود: هند جزو اصلی ترین رقیبان ما بود که دیروز خبر رسید از این مسابقات انصراف داده است اما می دانیم کویت و اردن میزبان تیم خیلی خوبی جمع کرده اند. سوریه هم جزو تیم های خوب آسیاست ولی از فلسطین شناخت چندانی نداریم و مسابقات اردن اولین دوره ای است که این کشور در آن شرکت می کند.

نشمین شافعیان مشاورفنی تیم ملی هندبال بانوان با اشاره به بازی با ژاپن در رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا گفت: بازی با نایب قهرمان فصل گذشته، سناریوی خاص خودش را داشت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نشمین شافعیان مشاورفنی تیم ملی هندبال بانوان با اشاره به بازی با ژاپن در رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا گفت: بازی با نایب قهرمان فصل گذشته، سناریوی خاص خودش را داشت.

به گزارش یاریزان؛ مشاورفنی تیم ملی هندبال بانوان با اشاره به بازی با ژاپن در رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا گفت: بازی با نایب قهرمان فصل گذشته، سناریوی خاص خودش را داشت و با توجه به صحبت هایی که با بچه ها داشتیم، از آنها خواستیم بازی آرامی در زمین پیاده کنند که هم بازی را کنترل کنیم و هم مصدوم نداشته باشیم.

 

------------------------------------

نشمین شافعیان افزود: خوشبختانه بچه ها توانستند نتیجه ای که مدنظر کادرفنی بود را در زمین پیاده کنند طوری که در نیمه اول تنها ۶ و در پایان بازی ۳ امتیاز اختلاف با تیم قدرتمند ژاپن داشتیم.

وی در پایان گفت: با اینکه بچه ها بسیار خوب کار کردند اما این بازی را باید فراموش کنیم و به بازی فردا مقابل کویت فکر کنیم که بتوانیم ۲ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

لازم به ذکر است تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در مسابقه امروز مقابل ژاپن با نتیجه ۲۳ بر ۲۰ بازی را واگذار کرد. این بهترین نتیجه تیم ملی در بازی مقابل ژاپن در ادوار مختلف است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی