رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 6 آذر 1398 - 09:55
  • کد خبر : ۵۷۶۰
  • چاپ خبر : سینا منوچهری جودوکار کردستانی به اردوی تیم ملی جوانان کشور دعوت شد

سینا منوچهری جودوکار کردستانی به اردوی تیم ملی جوانان کشور دعوت شد

به گزارش یاریزان؛ سینا منوچهری جودوکار خوش آتیه کردستانی از سوی فدراسیون جودو کشور به اولین اردو آماده سازی تیم ملی جوانان کشور در تهران فراخوانده شد.

سینا منوچهری جودوکار خوش آتیه کردستانی از سوی فدراسیون جودو کشور به اولین اردو آماده سازی تیم ملی جوانان کشور در تهران فراخوانده شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سینا منوچهری جودوکار خوش آتیه کردستانی از سوی فدراسیون جودو کشور به اولین اردو آماده سازی تیم ملی جوانان کشور در تهران فراخوانده شد.

به گزارش یاریزان؛ اولین اردو آماده سازی تیم ملی جودو جوانان کشور از روز هشتم آذرماه در سالن جودو مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.
بر این اساس، ۳۹ جودوکار به نمایندگی از استان های سراسر کشور در این اردو تمرینات خود را به مدت پنج روز زیر نظر کادر فنی فدراسیون جودو برگزار خواهند کرد.

 

------------------------------------

علی امینی و امیر زاده سهلان از آذربایجان شرقی، محمد کریمی زاده، محمدصادق کوخایی و علیرضا افروز از ایلام ، سید میلاد موسوی و حمیدرضا پاپی از اصفهان، حسین خاره، علی فاتح مقدم، امیر چگینی، امیر مسعود یوسف پور از البرز، محمدرضا افشانی، سپهر علی نژاد از تهران، سینا منوچهری از کردستان ، آرمین شاهمرادی از کرمانشاه، محمد سورش جانی از کهکلویه و بویراحمد، علی میرزا گودرزی و رضا عزیزی از لرستان، احسان هنردوست، امیرحسین اسماعیل لو از مازندران، محمدحسین میچانی ، علی رشانی از مرکزی، شاهرخ اسدی و علیرضا آیینی از همدان، مسعود جنایی و عماد جمال گلچینان از یزد ۳۹ ورزشکار دعوت شده به اولین مرحله اردوی تیم ملی جودو جوانان کشور هستند.

سینا منوچهری جودوکار خوش آتیه کردستانی نیز پس از درخشش در رقابت های قهرمانی کشو به میزبانی ایلام از سوی فدراسیون جودو کشور به اولین اردو آماده سازی تیم ملی جوانان کشور در تهران فراخوانده شد.

محمدرضا حاج یوسف زاده به عنوان سرمربی و محمد مهدی ذاکری و محمد علی محمدی نیز به عنوان مربی تیم ملی جوانان را همراهی می کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین مسابقات انتخابی درون اردویی در پایان این مرحله از اردو صبح روز سه شنبه ۱۲ آذر ماه با سه کیلوگرم ارفاق وزنی انجام می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی