رفتن به بالا
  • دوشنبه - 1 آبان 1402 - 20:34
  • کد خبر : ۱۶۹۳۹
  • چاپ خبر : سینا اسدبیگی: قطعاً حضور هواداران پرسپولیس خیلی می‌تواند به ما کمک کند

سینا اسدبیگی: قطعاً حضور هواداران پرسپولیس خیلی می‌تواند به ما کمک کند

سینا اسدبیگی هافبک سرپل ذهابی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران می‌خواهم فردا و در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان با حضورشان در ورزشگاه باعث دلگرمی سرخپوشان ایران شوند. به گزارش یاریزان؛ سینا اسدبیگی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تاجیکستان در چارچوب هفته سوم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: خوشحالیم که توانستیم بازی قبلی را ببریم و خدا را شکر که توانستیم یک نمایش خوب ارائه کنیم. همینطور خیلی خوب است که هواداران‌مان را بعد از مدت‌ها کنار خودمان داریم و از همین‌جا می‌خواهیم که فردا به ورزشگاه بیایند و یار دوازدهم ما باشند و حضورشان باعث دلگرمی ما می‌شود. وی درباره شرایط لیگ قهرمانان آسیا و اینکه هواداران پرسپولیس بعد از مدت‌ها در این مسابقات کنار تیم محبوب‌شان هستند، تصریح کرد: ما مدت‌ها بود که در آسیا هواداران‌مان را کنار خودمان نداشتیم. وقتی در لیگ هم بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شد حس خوبی نبود و انگار بازی دوستانه انجام می‌دادیم. حضور هواداران برای منِ بازیکن خیلی حس خوبی است و باعث می‌شود که انگیزه‌مان بیشتر شود و عملکردمان بهتر جلوه کند. این هافبک کرمانشاهی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: لیگ قهرمانان آسیا با لیگ داخلی فرق می‌کند و به مراتب از لیگ برتر سخت‌تر است. پرسپولیس روی هوادارانش می‌چرخد و وجودشان باعث دلگرمی ماست و به آنها می‌گویم که فردا به ورزشگاه بیایند و نفس‌شان پشت تیم ما باشد. قطعاً حضور آنها خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

سینا اسدبیگی هافبک سرپل ذهابی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران می‌خواهم فردا و در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان با حضورشان در ورزشگاه باعث دلگرمی سرخپوشان ایران شوند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سینا اسدبیگی هافبک سرپل ذهابی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران می‌خواهم فردا و در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان با حضورشان در ورزشگاه باعث دلگرمی سرخپوشان ایران شوند.

به گزارش یاریزان؛ سینا اسدبیگی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تاجیکستان در چارچوب هفته سوم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: خوشحالیم که توانستیم بازی قبلی را ببریم و خدا را شکر که توانستیم یک نمایش خوب ارائه کنیم. همینطور خیلی خوب است که هواداران‌مان را بعد از مدت‌ها کنار خودمان داریم و از همین‌جا می‌خواهیم که فردا به ورزشگاه بیایند و یار دوازدهم ما باشند و حضورشان باعث دلگرمی ما می‌شود.

 

------------------------------------

وی درباره شرایط لیگ قهرمانان آسیا و اینکه هواداران پرسپولیس بعد از مدت‌ها در این مسابقات کنار تیم محبوب‌شان هستند، تصریح کرد: ما مدت‌ها بود که در آسیا هواداران‌مان را کنار خودمان نداشتیم. وقتی در لیگ هم بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شد حس خوبی نبود و انگار بازی دوستانه انجام می‌دادیم. حضور هواداران برای منِ بازیکن خیلی حس خوبی است و باعث می‌شود که انگیزه‌مان بیشتر شود و عملکردمان بهتر جلوه کند.

این هافبک کرمانشاهی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: لیگ قهرمانان آسیا با لیگ داخلی فرق می‌کند و به مراتب از لیگ برتر سخت‌تر است. پرسپولیس روی هوادارانش می‌چرخد و وجودشان باعث دلگرمی ماست و به آنها می‌گویم که فردا به ورزشگاه بیایند و نفس‌شان پشت تیم ما باشد. قطعاً حضور آنها خیلی می‌تواند به ما کمک کند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی