رفتن به بالا
  • یکشنبه - 11 دی 1401 - 21:04
  • کد خبر : ۱۴۷۵۸
  • چاپ خبر : سیدعباسی: تسلیم نشدن رمز پیروزی‌ نماینده ارومیه است/ نصری: دست هواداران را می‌بوسم

سیدعباسی: تسلیم نشدن رمز پیروزی‌ نماینده ارومیه است/ نصری: دست هواداران را می‌بوسم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با تاکید بر تلاش بازیکنانش گفت: یکی از اهدافمان این بود که بازیکنان جوان‌مان را به حدی از حرفه‌ای بودن برسانیم که زود تسلیم ‌نشوند و همین تسلیم نشدن رمز پیروزی‌ است. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نخست دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه یازدهم دی‌ماه با هفت دیدار در شهرهای مشهد، مریوان، رامسر، سیرجان، اردکان، تهران و ارومیه پیگیری شد و در این هفته شهرداری ارومیه سه بر دو شهرداری گنبد را شکست داد تا از قعر جدول به رتبه دوازدهم صعود کند. جهانگیر سیدعباسی پس از این مسابقه اظهار کرد: بازی متوسطی که نکته قوت آن حضور و حمایت هواداران بود و به کمک آن‌ها که پس از دو سال امکان حضور در سالن را یافتند، در این مسابقه پیروز شدیم. وی با اشاره به نقطه قوت فنی این مسابقه تصریح کرد: با وجود استفاده از بازیکنان جوان زمانی که در ست چهارم 21 بر 15 از حریف عقب بودیم توانستیم به بازی برگردیم. خوشبختانه تسلیم نشدیم و در این ست حریف را شکست دادیم. در ست‌پنجم نیز به خوبی ظاهر شده و در نهایت پیروز مسابقه شدیم. وی در پایان تاکید کرد: یکی از اهدافمان این بود که بازیکنان جوان‌مان را به حدی از حرفه‌ای بودن برسانیم که زود تسلیم ‌نشوند و همین تسلیم نشدن رمز پیروزی‌مان است. مبین ‌نصری بازیکن تیم شهرداری اورمیه هم پس از این پیروزی گفت: خداراشکر با حمایت هواداران توانستیم پیروز شویم. ممنون از هوادارانی که در سالن بودند و حمایت‌مان کردند چون به این برد روحیه‌بخش احتیاج داشتیم. وی افزود: مسابقه را بد شروع کردیم و در حالی که دو بر یک‌ عقب بودیم توانستیم بازی را به دست گرفته و پیروز این بازی مهم شویم. نصری در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری ‌گنبد تیم خوب و یک دستی بود اما ما فعل خواستن را صرف کردیم. از بازیکنان و هواداران با غیرتمان تشکر می‌کنم و دست تک تک‌شان را می‌بوسم.

جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با تاکید بر تلاش بازیکنانش گفت: یکی از اهدافمان این بود که بازیکنان جوان‌مان را به حدی از حرفه‌ای بودن برسانیم که زود تسلیم ‌نشوند و همین تسلیم نشدن رمز پیروزی‌ است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با تاکید بر تلاش بازیکنانش گفت: یکی از اهدافمان این بود که بازیکنان جوان‌مان را به حدی از حرفه‌ای بودن برسانیم که زود تسلیم ‌نشوند و همین تسلیم نشدن رمز پیروزی‌ است.

به گزارش یاریزان؛ هفته نخست دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه یازدهم دی‌ماه با هفت دیدار در شهرهای مشهد، مریوان، رامسر، سیرجان، اردکان، تهران و ارومیه پیگیری شد و در این هفته شهرداری ارومیه سه بر دو شهرداری گنبد را شکست داد تا از قعر جدول به رتبه دوازدهم صعود کند.

 

------------------------------------

جهانگیر سیدعباسی پس از این مسابقه اظهار کرد: بازی متوسطی که نکته قوت آن حضور و حمایت هواداران بود و به کمک آن‌ها که پس از دو سال امکان حضور در سالن را یافتند، در این مسابقه پیروز شدیم.

وی با اشاره به نقطه قوت فنی این مسابقه تصریح کرد: با وجود استفاده از بازیکنان جوان زمانی که در ست چهارم ۲۱ بر ۱۵ از حریف عقب بودیم توانستیم به بازی برگردیم. خوشبختانه تسلیم نشدیم و در این ست حریف را شکست دادیم. در ست‌پنجم نیز به خوبی ظاهر شده و در نهایت پیروز مسابقه شدیم.

وی در پایان تاکید کرد: یکی از اهدافمان این بود که بازیکنان جوان‌مان را به حدی از حرفه‌ای بودن برسانیم که زود تسلیم ‌نشوند و همین تسلیم نشدن رمز پیروزی‌مان است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مبین ‌نصری بازیکن تیم شهرداری اورمیه هم پس از این پیروزی گفت: خداراشکر با حمایت هواداران توانستیم پیروز شویم. ممنون از هوادارانی که در سالن بودند و حمایت‌مان کردند چون به این برد روحیه‌بخش احتیاج داشتیم.

وی افزود: مسابقه را بد شروع کردیم و در حالی که دو بر یک‌ عقب بودیم توانستیم بازی را به دست گرفته و پیروز این بازی مهم شویم.

نصری در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری ‌گنبد تیم خوب و یک دستی بود اما ما فعل خواستن را صرف کردیم. از بازیکنان و هواداران با غیرتمان تشکر می‌کنم و دست تک تک‌شان را می‌بوسم.

 

لیگ برتر والیبال مردان؛ نتایج کامل هفته چهاردهم / ثبت پیروزی نمایندگان مریوان و ارومیه


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی