رفتن به بالا
  • دوشنبه - 10 آبان 1400 - 14:25
  • کد خبر : ۱۱۹۹۶
  • چاپ خبر : سپاهان فاتح اولین دیدار لیگ برتر هندبال بانوان + برنامه و زمان برگزاری دیدارها

سپاهان فاتح اولین دیدار لیگ برتر هندبال بانوان + برنامه و زمان برگزاری دیدارها

به گزارش یاریزان؛ مرحله نخست دور رفت از فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور از ساعت 10:30 امروز دوشنبه، 10 آبان ماه، با دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و صنایع روشنایی یکتاافروز البرز آغاز شد. بر اساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال، مرحله نخست از دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور از 10 تا 14 آبان ماه با انجام 12 بازی آغاز می شود و 8 تیم حاضر در این رقابت ها در 5 روز با هم به رقابت خواهند پرداخت. در آغاز هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشورمان – جام فدک - از ساعتی پیش دو تیم فولاد سپاهان اصفهان و صنایع روشنایی یکتا افروز البرز به مصاف هم رفتند که فولاد مقتدارنه پیروزی را از آن خود کرد. نیمه نخست این دیدار 21 بر 10 به سود نماینده اصفهان به پایان رسید. سپاهان که در ترکیب اصلی خود از 6 ملی پوش بهره می برد، در نیمه دوم نیز در برابر تیم تازه وارد و جوان لیگ این اختلاف را بیشتر کرد و توانست 35 بر 20 اولین بازی خود را به پایان برساند. لازم به ذکر است در سایر دیدار های روز نخست برگزاری مرحله نخست دور رفت هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور از ساعت 13 آتریسا تهران با شهرداری ملایر، از ساعت 15:30 سنگ آهن بافق با شهید شاملی کازرون و از ساعت 18 کات شاهرود با تاسیسات دریایی دیدار می کند. بر این اساس این رقابت ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا و شیوه نامه بهداشتی برگزاری مسابقات ورزشی، بدون حضور تماشاگر، برگزار خواهد شد. برنامه و زمان برگزاری این مسابقات به این شرح است: دوشنبه/ 10 آبان ساعت 10:30: فولاد مبارکه سپاهان - صنایع روشنایی یکتاافروز البرز ساعت 13: آتریسا تهران – شهرداری ملایر ساعت 15:30: سنگ آهن بافق – شهید شاملی کازرون ساعت 18: کات شاهرود - تاسیسات دریایی چهارشنبه/ 12 آبان ساعت 10:30: شهرداری ملایر – کات شاهرود ساعت 13: شهید شاملی کازرون - صنایع روشنایی یکتاافروز البرز ساعت 15:30: آتریسا تهران – فولاد سپاهان اصفهان ساعت 17:45: تاسیسات دریایی - سنگ آهن بافق جمعه/ 14 آبان ساعت 10:30: سنگ آهن بافق – شهرداری ملایر ساعت 13: کات شاهرود – آتریسا تهران ساعت 15:30: فولاد سپاهان اصفهان – شهید شاملی کازرون ساعت 17:45: صنایع روشنایی یکتاافروز البرز - تاسیسات دریایی

تیم فولاد سپاهان اصفهان نخستین دیدار خود را در فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان ایران را با کسب پیروزی آغاز کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فولاد سپاهان اصفهان نخستین دیدار خود را در فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان ایران را با کسب پیروزی آغاز کرد.

به گزارش یاریزان؛ مرحله نخست دور رفت از فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۰:۳۰ امروز دوشنبه، ۱۰ آبان ماه، با دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و صنایع روشنایی یکتاافروز البرز آغاز شد.

 

------------------------------------

بر اساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال، مرحله نخست از دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور از ۱۰ تا ۱۴ آبان ماه با انجام ۱۲ بازی آغاز می شود و ۸ تیم حاضر در این رقابت ها در ۵ روز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در آغاز هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشورمان – جام فدک – از ساعتی پیش دو تیم فولاد سپاهان اصفهان و صنایع روشنایی یکتا افروز البرز به مصاف هم رفتند که فولاد مقتدارنه پیروزی را از آن خود کرد.

نیمه نخست این دیدار ۲۱ بر ۱۰ به سود نماینده اصفهان به پایان رسید. سپاهان که در ترکیب اصلی خود از ۶ ملی پوش بهره می برد، در نیمه دوم نیز در برابر تیم تازه وارد و جوان لیگ این اختلاف را بیشتر کرد و توانست ۳۵ بر ۲۰ اولین بازی خود را به پایان برساند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

لازم به ذکر است در سایر دیدار های روز نخست برگزاری مرحله نخست دور رفت هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور از ساعت ۱۳ آتریسا تهران با شهرداری ملایر، از ساعت ۱۵:۳۰ سنگ آهن بافق با شهید شاملی کازرون و از ساعت ۱۸ کات شاهرود با تاسیسات دریایی دیدار می کند.

بر این اساس این رقابت ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا و شیوه نامه بهداشتی برگزاری مسابقات ورزشی، بدون حضور تماشاگر، برگزار خواهد شد.

 

برنامه و زمان برگزاری این مسابقات به این شرح است:

 

دوشنبه/ ۱۰ آبان

ساعت ۱۰:۳۰: فولاد مبارکه سپاهان – صنایع روشنایی یکتاافروز البرز

ساعت ۱۳: آتریسا تهران – شهرداری ملایر

ساعت ۱۵:۳۰: سنگ آهن بافق – شهید شاملی کازرون

ساعت ۱۸: کات شاهرود – تاسیسات دریایی

 

چهارشنبه/ ۱۲ آبان

ساعت ۱۰:۳۰: شهرداری ملایر – کات شاهرود

ساعت ۱۳: شهید شاملی کازرون – صنایع روشنایی یکتاافروز البرز

ساعت ۱۵:۳۰: آتریسا تهران – فولاد سپاهان اصفهان

ساعت ۱۷:۴۵: تاسیسات دریایی – سنگ آهن بافق

 

جمعه/ ۱۴ آبان

ساعت ۱۰:۳۰: سنگ آهن بافق – شهرداری ملایر

ساعت ۱۳: کات شاهرود – آتریسا تهران

ساعت ۱۵:۳۰: فولاد سپاهان اصفهان – شهید شاملی کازرون

ساعت ۱۷:۴۵: صنایع روشنایی یکتاافروز البرز – تاسیسات دریایی

 

عکاس: پرتو جغتایی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی