رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 17 شهریور 1400 - 13:00
  • کد خبر : ۱۱۶۶۱
  • چاپ خبر : سه ورزشکار و دو مربی از مهاباد و بانه به اردوی تیم ملی ژیمناستیک ایران دعوت شدند
از سوی فدراسیون؛

سه ورزشکار و دو مربی از مهاباد و بانه به اردوی تیم ملی ژیمناستیک ایران دعوت شدند

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای بهبود و ساماندهی وضعیت سالن و تجهیزات رشته ژیمناستیک این شهرستان اختصاص یافت. به گزارش یاریزان؛ قرنی مصطفی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: پیش بینی شده است این مبلغ بابت مرمت و بازسازی قسمتی از ساختمان، پیست سالن و همچنین تجهیزات رشته ترامپولین هزینه شود.

از سوی فدراسیون، سه ورزشکار و دو مربی از مهاباد و بانه به اردوی منتخبین تیم ملی ترامپولین ژیمناستیک ایران دعوت شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

از سوی فدراسیون، سه ورزشکار و دو مربی از مهاباد و بانه به اردوی منتخبین تیم ملی ترامپولین ژیمناستیک ایران دعوت شدند.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون ژیمناستیک ایران؛ اردوی تیم ملی ترامپولین ایران از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۵ شهریور ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار می شود.

 

------------------------------------

ملی پوشان برای کسب آمادگی بیشتر جهت شرکت در اردوی انتخابی مسابقات آسیایی و قهرمانی جهان آماده می شوند. مسابقات مذکور در هفته ابتدایی مهر ماه برگزار خواهد شد.

آریا مام عبدالله و متین حاجی از مهاباد و هیژا محمودی از بانه بعنوان ورزشکار جهت شرکت در اردوی تیم ملی ترامپولین – ژیمناستیک ایران حضور دارند.

همچنین لازم به ذکر است؛ ناصر هشیاری از مهاباد و پویا فتاحی از بانه بعنوان مربی اختصاصی، تمرینات ملی پوشان را زیر نظر خواهند داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ترامپولین یکی از رشته‌های ورزشی ژیمناستیک است. مسابقات این رشته بر روی وسیله‌ای به نام ترامپولین انجام می‌شود که یکی از اسباب‌های تمرینی مهم ورزش ژیمناستیک است. مسابقات این ورزش به صورت انفرادی یا دو نفره برگزار می‌شود.

در دهه ۱۹۵۰ میلادی به تدریج قوانینی برای این ورزش تدوین شد. ترامپولین در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۰ برای اولین بار در المپیک به عنوان یکی از بخش‌های ورزش ژیمناستیک برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی