رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 9 بهمن 1399 - 16:41
  • کد خبر : ۹۳۳۹
  • چاپ خبر : سه نماینده سنندج، کرمانشاه و کامیاران به مرحله پلی آف صعود کردند
لیگ دسته اول بسکتبال ایران؛

سه نماینده سنندج، کرمانشاه و کامیاران به مرحله پلی آف صعود کردند

برتر بسکتبال آقایان و بانوان در گروه الف از امروز آغاز و بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

دور برگشت لیگ دسته یکم بسکتبال کشور به میزبانی سنندج به پایان رسید و دو نماینده کردستان موفق شدند به مرحله پلی آف این رقابت ها صعود کنند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دور برگشت لیگ دسته یکم بسکتبال کشور به میزبانی سنندج به پایان رسید و سه نماینده سنندج، کرمانشاه و کامیاران موفق به کسب جواز حضور در مرحله پلی آف این رقابت ها شدند.

به گزارش یاریزان؛ دور برگشت مرحله نخست رقابت های بسکتبال گروه الف منطقه شمال لیگ دسته یکم آقایان کشور با حضور پنج تیم از روز دوم بهمن ماه در سالن آزادی شهر سنندج آغاز و عصر امروز چهارشنبه هشتم بهمن ماه پس از یک هفته رقابت به کار خود پایان داد.

 

------------------------------------

در آخرین روز از این مسابقات تیم پاس ناجای کامیاران موفق شد با نتیجه ۸۲ – ۷۶ تیم خانه بسکتبال اسدآباد را شکست دهد و تیم خانه بسکتبال کردستان نیز با نتیجه ۸۸ – ۸۰ خانه بسکتبال البرز نماینده استان قزوین را مغلوب خود کرد و انتقام شکست در بازی رفت مقابل این تیم را گرفت.

با پایان یافتن این مسابقات که با حضور تیم های خانه بسکتبال کردستان و پاس ناجا کامیاران به نمایندگی از استان کردستان، خانه بسکتبال البرز (قزوین)، خانه بسکتبال کرمانشاه و خانه بسکتبال اسدآباد به عنوان تیم های حاضر در گروه الف منطقه شمال لیگ دسته یکم برگزار شد، خانه بسکتبال البرز (قزوین) با بدست آوردن کمترین امتیاز از دور رقابت ها حذف شد و چهار تیم باقی مانده به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کردند.

خانه بسکتبال کردستان با بدست آوردن ۱۵ امتیاز صدرنشین گروه الف شمال شد و به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کرد، خانه بسکتبال کرمانشاه با ۱۳ امتیاز به عنوان تیم دوم، پاس ناجای کامیاران و خانه بسکتبال اسدآباد هردو با بدست آوردن ۱۲ امتیاز به مرحله بالاتر راه یافتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در مرحله حذفی یا پلی آف اول منطقه شمال این مسابقات که با حضور چهار تیم صعود کرده چهار گروه الف، ب، ج و د از مرحله مقدماتی برگزار می شود تیم های گروه الف با تیم های ج به صورت رفت و برگشت و به ترتیب (تیم اول الف با تیم چهارم ج، تیم چهارم الف با تیم اول ج) با یکدیگر بازی می کنند و تیم های صعود کرده ب و د نیز با همین ترتیب با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا تیم های برتر هرگروه مشخص شوند و مرحله پلی آف دوم با حضور چهار تیم برنده مرحله اول پلی آف برگزار می شود.

گفتنی است؛ ۲۳ تیم در منطقه شمال و ۱۶ تیم در منطقه جنوب در رقابت های لیگ دسته یکم بسکتبال کشور حضور دارند که مسابقات منطقه شمال این رقابت ها نیز در چهار گروه الف، ب، ج و د برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی