رفتن به بالا
  • شنبه - 23 مرداد 1400 - 19:52
  • کد خبر : ۱۱۳۵۷
  • چاپ خبر : سه مدال رکابزن کرمانشاهی در مسابقات جایزه بزرگ مشهد

سه مدال رکابزن کرمانشاهی در مسابقات جایزه بزرگ مشهد

رکابزنان استان کردستان در روز دوم و پایانی مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری ایران در تهران با کسب یک نشان برنز دیگر توسط رسول ابراهیمی در بخش دانهیل بر سکوی سوم تیمی این رقابت ها ایستادند. به گزارش یاریزان؛ روز دوم مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور در تهران عصر امروز سه شنبه 19 مردادماه با معرفی نفرات برتر در رشته دانهیل به کار خود پایان داد. 35 رکابزن مدعی قهرمانی در رده سنی جوانان رشته دانهیل در روز دوم مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند. در پایان نتایج دانهیل رده سنی جوانان، رسول ابراهیمی دوچرخه سوار شایسته کردستانی موفق شد عنوان دوم و نشان برنز را به خود اختصاص دهد. گفتنی است؛ روز گذشته و در جریان رقابت های رده سنی جوانان رشته کراس کانتری ، کاوان محمدی دیگر دوچرخه سوار نماینده کردستانی توانست با ایستادن بر سکوی سوم نشان برنز این رشته را برای تیم کردستان کسب کند.

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه از کسب سه مدال توسط رکابزن کرمانشاهی در مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ مشهد خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه از کسب سه مدال توسط رکابزن کرمانشاهی در مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ مشهد خبرداد.

به گزارش یاریزان؛ ایوب محمودی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، با اشاره به اعزام تیم شش نفره کرمانشاه به این رقابت ها، اظهارکرد: تیم کرمانشاه با نام “نیروگاه زاگرس” جوانترین تیم حاضر در این رقابت ها بود.

 

------------------------------------

وی افزود: سه نفر از دوچرخه سواران اعزامی ما برای اولین بار بود که در پیست رکاب می زدند و بیشتر با هدف کسب تجربه آنها را به این مسابقات اعزام کردیم.

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه تصریح کرد: با این وجود همه دوچرخه سواران اعزامی ما در رده بندی ها جزو ۱۰ نفر اول این رقابت ها بودند که نشان از توانایی آنها است.

وی با بیان اینکه یکی از دوچرخه سواران اعزامی کرمانشاه در این رقابت ها به تنهایی سه مدال کسب کرد، گفت: علیرضا شیری در این رقابت ها به یک مدال طلا و دو مدال نقره دست پیدا یافت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه افزود: این رکابزن در ۵۰۰ متر سرعت یک مدال طلا، در ۲۰۰ متر سرعت یک مدال نقره و در بخش کایرین یک مدال نقره کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: هرچند که سه مدال به اسم یکی از ورزشکاران اعزامی ما است، اما در مجموع حاصل زحمات همه اعضای تیم به مربیگری سیامک ادبی بود، چراکه همه از نظر روحی و تجهیزات و … از علیرضا شیری پشتیبانی و حمایت کردند تا بتواند این مدال ها را بگیرد.

محمودی با ابراز رضایت از عملکرد دوچرخه سواران جوان اعزامی کرمانشاه به این رقابت ها، اعلام کرد: اینکه همه ورزشکاران ما بدون اینکه در کرمانشاه پیست حرفه ای برای تمرین داشته باشند، توانستند دراین رقابت ها خوب ظاهر شوند، نشان از توانایی آنها دارد.

وی یادآورشد: طبق رویکرد و برنامه ریزی هیات امیدواریم ظرف کمتر از یکسال آینده بتوانیم ثمره بها دادن به این جوانان را ببینیم و شاهد درخشش آنها در میادین کشوری باشیم.

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه با تاکید براینکه با احداث پیست ۱۵ خرداد ورزشکاران این رشته با آمادگی بیشتری به مسابقات خارج از استان اعزام خواهند شد، درخصوص آخرین وضعیت این پروژه هم گفت: باتوجه به اینکه نقشه های پروژه پیست نیمه حرفه ای دوچرخه سواری کرمانشاه تهیه شده، امیدواریم بزودی شاهد کلنگ زنی آن باشیم و با حمایت های مدیرکل ورزش و جوان استان ظرف دوماه به اتمام برسد.

وی در پایان با قدردانی از حمایت های مالی نیروگاه زاگرس کوثر کرمانشاه از این تیم، اظهارکرد: براساس رایزنی های انجام شده بزودی تفاهم نامه ای بین هیات دوچرخه سواری و این نیروگاه منعقد خواهد شد تا از این پس به عنوان اسپانسر حامی این رشته در استان باشد.

رقابت های دوچرخه سواری جایزه بزرگ مشهد طی روزهای ۲۱ و ۲۲ مرداد در پیست ثامن الائمه این شهر برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی