رفتن به بالا
  • سه شنبه - 15 خرداد 1397 - 16:12
  • کد خبر : ۳۰۸۲
  • چاپ خبر : سنندج میزبان سیزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان ایران خواهد بود
با اعلام کمیته قویترین مردان کردستان؛

سنندج میزبان سیزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان ایران خواهد بود

  مسوول کمیته قویترین مردان استان کردستان گفت: سیزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان ایران و انتخابی تیم ملی برای حضور در لیگ جهانی در اوزان ۹۵- و ۱۰۵- کیلوگرم اواخر مهرماه سال جاری در سنندج برگزار خواهد شد.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از فارس، مسابقه رشته ورزشی قویترین مردان به بیش […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسوول کمیته قویترین مردان استان کردستان گفت: سیزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان ایران و انتخابی تیم ملی برای حضور در لیگ جهانی در اوزان ۹۵- و ۱۰۵- کیلوگرم اواخر مهرماه سال جاری در سنندج برگزار خواهد شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از فارس، مسابقه رشته ورزشی قویترین مردان به بیش از دو دهه پیش برمی گردد که فعالیت خود در دهه ۷۰ به عنوان مردان آهنین و زیر نظر کمیته قویترین مردان کشور که آن زمان جزئی از فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران بود شروع کرد تا اینکه با پیگیری‌های بزرگان ورزش پرورش اندام و موافقت سازمان تربیت بدنی سابق در سال ۸۵ ورزش قویترین مردان در کنار رشته‌های ورزشی پرورش اندام، پاورلیفتینگ و مچ‌اندازی تحت عنوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را شروع کرد و هیات‌ بدنسازی و پرورش اندام در سرتاسر استان‌های کشور تاسیس شد.

در همان سال هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان با ریاست علی پژگول شروع به کار کرد و در این سال‌ها ثبات مدیریتی وی به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان و حضور فعال و چشمگیر بهنام بهاری به عنوان دبیر آن هیات موجب پیشرفت و به تبع آن تثبیت جایگاه پرورش اندام استان در سطح کشور شده است که بی‌شک این هدف به دلیل اعتقاد ریاست هیات پرورش اندام استان به استفاده از نیروهای تلاشگر و جوان به عنوان مسئول کمیته‌های ۴گانه قویترین مردان، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و مچ‌اندازی به وجود آمده است.

بی‌شک تزریق به موقع اعتبارات مالی به هیات بدنسازی و پرورش اندام در کسب نتایج حداکثری ورزش استان بی‌تاثیر نخواهد بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مسول کمیته قویترین مردان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: متاسفانه در ۶ سال گذشته تعداد ورزشکاران قویترین مردان در سطح کشور افت محسوسی کرد ولی ورزشکاران کردستانی بدون توجه به دلیل اصلی آن که عدم پخش تلویزیونی و حواشی مردان آهنین بود، با قوت و انگیزه تمام تمرینات خود را در این سال‌ها ادامه داده‌اند.

حسن کریمی افزود: هیات بدنسازی استان کردستان با برگزاری چهار دور مسابقات چندجانبه کشوری در سنندج، شرایط را برای رویارویی قهرمانان کردستان با نامداران این رشته مهیا کرده و تداوم این امر با پیشرفت و کاهش اختلاف ورزشکاران کردستان با قهرمانان شاخص کشوری شده است.

وی تصریح کرد: همین امر جایگاه استان کردستان را در جمع ۵ استان برتر کشور تثبیت نموده و کسب مدال برنز دسته وزنی ۱۰۵- کیلوگرم توسط والی فلاحی و کسب مقام پنجم دسته وزنی ۹۵- کیلوگرم توسط مهران اسدی در دوازدهمین دوره مسابقات قویترین مردان ایران گویای این حقیقت است.

کریمی گفت: هرچند ورزشکاران شاخص کردستان همچون غیاث احمدی، زکریا قاسمی، والی فلاحی، حمزه قربانی، فواد امیری، مهران اسدی، زانکو قاسمی، مهران محمدی، چیاکو قربانی، سلیم شادی و میلاد حیدری به دلیل عدم اطلاع‌رسانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در انتخابی مردان آهنین ۹۷ حضور نداشتند اما این نوید را خواهیم داد که تیم اعزامی استان کردستان در انتخابی مسابقات مردان آهنین ۹۸ حضوری قدرتمند خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد: تیم کردستان در انتخابی مردان آهنین ۹۸ موفق به کسب ورودی بیش از ۳ نفر شود و بیش از پیش در آن ایام موجب شادی و توجه هم‌ استانی‌هایمان شوند.

کریمی تاکید کرد: بی‌شک حضور قدرتمند در انتخابی مردان آهنین و کسب ورودی مستلزم حمایت مسوولین و همت ورزشکاران ماست که امیدواریم به این امر دست یابیم.

مسوول کمیته قویترین مردان استان کردستان در ادامه تصریح کرد: هیات بدنسازی و پرورش اندام کردستان تا جایی که امکان داشته یک سری آیتم‌های مردان آهنین تهیه و در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج در اختیار علاقمندان قرار داده است و مکاتبات لازم با اداره کل ورزش‌و‌جوانان برای در اختیار گذاشتن مکانی سرپوشیده برای ایام سرد سال صورت گرفته که امید است این امر نیز با حمایت مدیرکل ورزش ‌و ‌جوانان محقق شود.

وی در پایان افزود: هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان با همکاری اداره‌کل‌ ورزش ‌و‌ جوانان استان و با مجوز فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام جمهوری اسلامی ایران در اواخر مهرماه سال جاری، سنندج میزبان سیزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان ایران انتخابی تیم ملی برای حضور در لیگ جهانی در اوزان ۹۵- و ۱۰۵- کیلوگرم خواهد بود.

 

سنندج میزبان مسابقات قویترین مردان ایران


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی