رفتن به بالا
  • شنبه - 1 شهریور 1399 - 12:55
  • کد خبر : ۷۴۳۳
  • چاپ خبر : سقوط بعثت کرمانشاه / تیمی که آنچنان حمایت نشد تا در لیگ بماند
واقعیتی تلخ تر از زهر؛

سقوط بعثت کرمانشاه / تیمی که آنچنان حمایت نشد تا در لیگ بماند

میلاد قمری دروازه‌بان بعثت کرمانشاه گفت : بزرگترین مشکل فوتبال کرمانشاه این است که مدیران این بخش فوتبالی نیستند / برای ماندن در لیگ کار بسیار سختی داریم

پرونده رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال با برگزاری دیدارهای هفته بیست و ششم و پایانی این رقابت ها بسته شد و تیم بعثت کرمانشاه با نشان دادن عملکردی ضعیف در نیم فصل دوم و قعرنشینی چندین هفته ای در جدول گروه دوم، سرانجام به لیگ دسته سوم سقوط کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پرونده رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال با برگزاری دیدارهای هفته بیست و ششم و پایانی این رقابت ها بسته شد و تیم بعثت کرمانشاه با نشان دادن عملکردی ضعیف در نیم فصل دوم و قعرنشینی چندین هفته ای در جدول گروه دوم، سرانجام به لیگ دسته سوم سقوط کرد.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ ماحصل انجام ۲۶ بازی تیم بعثت کرمانشاه در این رقابت ها کسب شش پیروزی، یازده شکست و ۹ مساوی بود تا این تیم نتواند در لیگ دسته دوم ماندگار شود.

 

------------------------------------

تیم بعثت هرچند شروعی خوب در رقابت های این فصل لیگ دسته دوم داشت و شاید اگر همانطور پیش می رفت می توانست یکی از مدعیان باشد و به رویای چندساله مدیران باشگاه برای صعود به لیگ دسته اول رنگ واقعیت ببخشد، اما در ادامه مشکلات زیادی دامنگیرش شد و روزبروز ضعیف و ضعیف تر شد.

ضعف بنیه مالی، عدم حمایت مسئولین استانی، بی ثباتی در نیمکت سرمربیگری، جوانی و بی تجربگی بازیکنان این تیم کاملا بومی و… از جمله مشکلاتی بود که این تیم را به ورطه سقوط کشاند.

سقوط تیم بعثت به لیگ دسته سوم خبری ناگوار برای فوتبال کرمانشاه و یادآور سرنوشت دیگر تیم یک دهه اخیر فوتبال استان یعنی شیرین فراز است که دوباره تکرار شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

کیومرث لرستانی سرپرست تیم بعثت کرمانشاه در پایان دیدار شب گذشته(۳۱ مرداد) تیمش برابر شهرداری ماهشهر که به نتیجه تساوی یک بر یک و سقوط این تیم به لیگ دسته سوم منجر شد، به ایسنا گفت: بازیکنان ما همه تلاش خود را بکار گرفتند تا از زمین مسابقه پیروز خارج شویم، اما هرکاری کردیم، نشد.

وی افزود: پیش از این بازی به هرکدام از بازیکنان حدود یک میلیون تومان پاداش دادیم که با روحیه وارد زمین شوند و انصافا هم تلاش خود را بکار گرفتند تا سه امتیاز سرنوشت ساز را بگیریم.

لرستانی یادآورشد: در چند بازی آخر این لیگ هم از وجود فرشید استحقاری از مربیان با تجربه لیگ های برتر استفاده کردیم که نتایج خوبی هم گرفته شد، ولی نشد که در لیگ بمانیم.

وی در ادامه بااشاره به سقوط تیم بعثت به لیگ دسته سوم، در تشریح چرایی این اتفاق تلخ، اظهار کرد: متاسفانه طی این فصل از رقابت های لیگ حمایتی از جانب مسئولین استانی ندیدیم. مدیرعامل باشگاه هزینه های زیادی را برای حفظ تیم در لیگ متحمل شد، اما توانی بیشتر از این نداشت.

سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه اضافه کرد: برای هر بازی خارج از خانه، حداقل ۵۰ میلیون تومان هزینه می کردیم که جمعا هزینه های زیادی بود و باشگاه از پس آن بر نمی آمد.

وی در ادامه درخصوص تصمیم مسئولان باشگاه برای ادامه یا عدم حضور در لیگ سه هم گفت: هنوز زود است که بخواهیم در این باره صحبت و یا تصمیم گیری داشته باشیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی