رفتن به بالا
  • سه شنبه - 8 آبان 1397 - 12:06
  • کد خبر : ۳۴۹۴
  • چاپ خبر : بانوی مهابادی سکان هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده گرفت
با اعلام فدراسیون والیبال؛

بانوی مهابادی سکان هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده گرفت

سرگل علیزاده بانوی ورزشکار مهابادی، بعنوان مربی تیم امید والیبال بانوان ایران انتخاب شد تا هدایت این تیم را در مسابقات آسیایی بر عهده داشته باشد.

  سرگل علیزاده بانوی ورزشکار مهابادی، بعنوان مربی تیم امید والیبال بانوان ایران انتخاب شد تا هدایت این تیم را در مسابقات آسیایی بر عهده داشته باشد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ سرگل علیزاده مربی والیبال گفت: از طرف فدراسیون والیبال کشور به عنوان کمک مربی تیم امید والیبال کشور انتخاب شدم تا این تیم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرگل علیزاده بانوی ورزشکار مهابادی، بعنوان مربی تیم امید والیبال بانوان ایران انتخاب شد تا هدایت این تیم را در مسابقات آسیایی بر عهده داشته باشد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ سرگل علیزاده مربی والیبال گفت: از طرف فدراسیون والیبال کشور به عنوان کمک مربی تیم امید والیبال کشور انتخاب شدم تا این تیم را در مسابقات آسیایی سال ۹۸ همراهی نمایم.

وی با اشاره به آغاز ورزش حرفه ایی خود گفت: از ۱۲ سالگی به صورت حرفه ایی ورزش والیبال را شروع و حدود ۸ سال برای تیم مهاباد در لیگ استان آذربایجان غربی بازی کردم.

وی ادامه داد: از ۱۸ سالگی نیز به عنوان مربی والیبال در مهاباد زیر نظر تربیت بدنی این شهرستان مشغول به فعالیت بودم و در سطح استان هم به طور مستمر در این رشته کار کردم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این مربی مهابادی اظهار داشت: به مدت ۱۲ سال مربیگری تیم های والیبال در رده های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان را در تبریز بر عهده داشته ام. همچنین مربیگری تیم شهرداری تبریز در سوپر لیگ کشور را در کارنامه دارم.

گفتنی است، سرگل علیزاده مربی والیبال و مدرس دانشگاه تبریز در رشته مدیریت ورزش است که  سال گذشته نیز به عنوان مربی تیم ملی والیبال جوانان دختر زیر ۱۹ سال کشور انتخاب و این تیم را در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر ۱۹ سال آسیا همراهی کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی