رفتن به بالا
  • یکشنبه - 2 مهر 1402 - 22:17
  • کد خبر : ۱۶۷۰۴
  • چاپ خبر : سرمربی سنندجی تیم‌ ملی تنیس روی میز: فکر نمی‌کردم ژاپن را ۳ بر صفر ببریم

سرمربی سنندجی تیم‌ ملی تنیس روی میز: فکر نمی‌کردم ژاپن را ۳ بر صفر ببریم

به گزارش یاریزان؛ جمیل لطف‌الله نسبی پس از برتری تنیس روی میز ایران مقابل ژاپن و صعود به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: از خیلی وقت قبل برای مدال در آسیا دورخیز کرده بودیم و خوشبختانه اینجا اتفاق افتاد. نشانه‌های این اتفاق از قبل هم بود. وی ادامه داد: قبلا اینطور بود که خیلی راحت می‌باختیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و از یک برد و دو برد به چندین پیروزی رسیدیم. سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص بازی با ژاپن عنوان کرد: هر سه بازیکن امروز عالی بودند و این تاریخ‌سازی را رقم زدند، حقیقتا فکر نمی کردم ۳ بر صفر پیروز شویم. پیش‌بینی می‌کردم که ۳ بر یک ببریم. لطف الله نسبی با اشاره به اینکه تنیس روی میز در ایران پتانسیل بالایی دارد، گفت: متاسفانه حمایت خوبی نمی‌شود و نیاز است که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک توجه ویژه کنند و بودجه ما افزایش پیدا کند. کسب رنکینگ و مقام نیازمند آیتم است که دائم در مسابقات باشیم، اما با بودجه‌ای که فدراسیون دارد، سخت است. وی ادامه داد: تیم ما با امکانات حداقلی تیمی را می‌برد که تمام امکانات برایشان فراهم است. با همه این مسائل بچه‌های با غیرت و با تعصب هستند و این شاهکار را رقم زدند. سرمربی کردستانی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص بازی نیمه نهایی، گفت: بازیکنان ما به خصوص نوشاد با بازیکنان شرق آسیا خیلی خوب بازی می‌کند. از سوی دیگر اعتماد به نفس بچه‌ها بالا رفته و امیدوارن مقابل کره جنوبی هم نمایش خوبی داشته باشیم.

سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز گفت: هر سه بازیکن ایران امروز عالی بودند و این تاریخ‌سازی را رقم زدند. حقیقتا فکر نمی‌کردم ۳ بر صفر پیروز شویم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز گفت: هر سه بازیکن ایران امروز عالی بودند و این تاریخ‌سازی را رقم زدند. حقیقتا فکر نمی‌کردم ۳ بر صفر پیروز شویم.

به گزارش یاریزان؛ جمیل لطف‌الله نسبی پس از برتری تنیس روی میز ایران مقابل ژاپن و صعود به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: از خیلی وقت قبل برای مدال در آسیا دورخیز کرده بودیم و خوشبختانه اینجا اتفاق افتاد. نشانه‌های این اتفاق از قبل هم بود.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: قبلا اینطور بود که خیلی راحت می‌باختیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و از یک برد و دو برد به چندین پیروزی رسیدیم.

سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص بازی با ژاپن عنوان کرد: هر سه بازیکن امروز عالی بودند و این تاریخ‌سازی را رقم زدند، حقیقتا فکر نمی کردم ۳ بر صفر پیروز شویم. پیش‌بینی می‌کردم که ۳ بر یک ببریم.

لطف الله نسبی با اشاره به اینکه تنیس روی میز در ایران پتانسیل بالایی دارد، گفت: متاسفانه حمایت خوبی نمی‌شود و نیاز است که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک توجه ویژه کنند و بودجه ما افزایش پیدا کند. کسب رنکینگ و مقام نیازمند آیتم است که دائم در مسابقات باشیم، اما با بودجه‌ای که فدراسیون دارد، سخت است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی ادامه داد: تیم ما با امکانات حداقلی تیمی را می‌برد که تمام امکانات برایشان فراهم است. با همه این مسائل بچه‌های با غیرت و با تعصب هستند و این شاهکار را رقم زدند.

سرمربی کردستانی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص بازی نیمه نهایی، گفت: بازیکنان ما به خصوص نوشاد با بازیکنان شرق آسیا خیلی خوب بازی می‌کند. از سوی دیگر اعتماد به نفس بچه‌ها بالا رفته و امیدوارن مقابل کره جنوبی هم نمایش خوبی داشته باشیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی