رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 11 آبان 1401 - 22:17
  • کد خبر : ۱۳۹۴۸
  • چاپ خبر : سرمربی راه‌یاب ملل مریوان: نقطه قوت شهداب را هدف قرار دادیم

سرمربی راه‌یاب ملل مریوان: نقطه قوت شهداب را هدف قرار دادیم

آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: بازی هفته دوم ما برگزار نشد و به همین دلیل از فضای مسابقه دور شدیم. به گزارش یاریزان؛ هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه بیستم مهرماه با هفت دیدار در شهرهای گرگان، مریوان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان و آمل پیگیری شد. آرش صادقیانی پس از شکست 3 بر یک مقابل فولاد سیرجان ایرانیان اظهار داشت: بازی خیلی افت و خیز داشت. در دو ست اول پر اشتباه بودیم. در ست اول 12 و در ست دوم 11 اشتباه داشتیم و این باعت شد که تیم سیرجان به اعتماد به نفس لازم برسد. وی ادامه داد: سیرجان تیم خوبی بوده و جزو تیم‌های مدعی قهرمانی است. ما در بازی‌های تدارکاتی موفق شده بودیم که این تیم را شکست دهیم. فکر می‌کنم بازیکنان امروز خودشان نبودند و دلیلش هم فاصله بین بازی اول و دوم ما بود. سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان عنوان کرد: مسابقه هفته دوم ما برگزار نشد که این باعث شد که بازیکنان ما از فضای مسابقات دور شوند. در ست سوم ما خوب بازی کردیم و بازیکنان بازی خودشان را به نمایش گذاشتند و توانستیم پیروز شویم اما در ادامه همانند ست اول و دوم مسابقه را واگذار کردیم. صادقیانی ادامه داد: تلاش می‌کنیم برای مسابقات بعدی نقاط ضعف تیم را پوشش بدهیم و بتوانیم بازی بهتری ارائه کنیم. تیم‌های پیکان تهران، شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، مس رفسنجان، ایفاسرام اردکان، پاس گرگان و فولاد سیرجان ایرانیان در هفته سوم لیگ برتر مردان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

سرمربی تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان گفت: خوشبختانه برنامه‌هایمان مقابل شهداب به نحو احسن در زمین اجرا شد و توانستیم حمله‌های این تیم را که نقطه قوتش بود، هدف قرار داده و متوقف کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان گفت: خوشبختانه برنامه‌هایمان مقابل شهداب به نحو احسن در زمین اجرا شد و توانستیم حمله‌های این تیم را که نقطه قوتش بود، هدف قرار داده و متوقف کنیم.

به گزارش یاریزان؛ هفته هفتم مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه یازدهم آبان) با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اردکان، تهران، سیرجان، رشت، مریوان و مشهد پیگیری شد.

 

------------------------------------

راه‌یاب ملل مریوان در این هفته میزبان شهداب یزد بود و موفق به شکست سه بر یک این تیم شد.

آرش صادقیانی پس از این پیروزی اظهار کرد: خوشبختانه برنامه‌هایمان به نحو احسن در زمین اجرا شد و توانستیم حمله‌های شهداب را که نقطه قوتش این تیم است هدف قرار داده و متوقف کنیم.

وی افزود: البته ست اول را واگذار کردیم چون مقداری عجول بازی کردیم اما بازیکنان در ادامه توانستند مسابقه را کنترل کنند و شاهد رقابت خوبی بودیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سرمربی راه‌یاب ملل مریوان با تاکید بر این که هر دو تیم جنگنده ظاهر شدند، تصریح کرد: شهداب و راه‌یاب هر دو تلاش کردند و خوشحالیم که در نقاط حساس بازی تیم راه‌یاب عملکرد خوبی داشت. برای مسابقات بعد خودمان را آماده می‌کنیم و فکر شده در مسابقات حاضر خواهیم شد.

کاپیتان تیم راه‌یاب ملل مریوان هم ضمن تبریک به مردم شهرش گفت: قبل از هر چیز به هم تیمی‌ها، مجموعه راه‌یاب و مردم مریوان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم مردم مریوان را خوشحال کرده باشیم.

اشکان درخشان افزود: مسابقه خوب و سنگینی بود. تیم حریف پرمهره بود و بازی خوبی ارائه داد، اما بازیکنان راه‌یاب فوق العاده بودند و فکر می‌کنم باید تمام لیگ به تیم امسال راه‌یاب ملل مریوان احترام بگذارند، بازی به بازی رو به جلو می‌رویم و امیدوارم امسال بهترین نتیجه را کسب کنیم.

تیم‌های پاس گرگان، لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، نیان الکترونیک خراسان، پیکان تهران، راه‌یاب ملل مریوان و گیتی پسند اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر مردان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی