رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 19 آبان 1401 - 13:11
  • کد خبر : ۱۴۱۰۵
  • چاپ خبر : سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل‌ مریوان: برنامه‌ای برای جذب بازیکن نداریم

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل‌ مریوان: برنامه‌ای برای جذب بازیکن نداریم

آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: هرازی ها با استفاده از تجربه بالا و سرویس های خوب خود توانستند ما را شکست دهند.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل‌ مریوان گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای جذب بازیکن نداریم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل‌ مریوان گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای جذب بازیکن نداریم.

به گزارش یاریزان؛ هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز چهارشنبه ۱۸ آبان با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران و مشهد پیگیری شد.

 

------------------------------------

آرش صادقیانی پس از شکست مقابل نیان الکترونیک مشهد اظهار داشت: بازی خوبی پشت‌سر گذاشتیم و هر دو تیم تلاش کردند و زحمت کشیدند. روی سرویس‌های خوب تیم نیان در دریافت اول ضعف داشتیم، البته محمد موسوی و علیرضا بهبودی ۲ بازیکن باتجربه نیان فوق‌العاده بازی کردند و در لحظات حساس به کمک تیم خود آمدند.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل‌ مریوان در خصوص تداوم راه تیمش در ادامه فصل گفت: در حال حاضر تصمیمی برای جذب بازیکن در نیم‌فصل نداریم. پتانسیل و هدف‌گذاری ما مشخص است، اگر در نیم‌فصل به جذب بازیکن نیاز داشتیم به آن فکر خواهیم کرد.

صادقیانی در خصوص تاثیر جو سالن مهران بر پیروزی تیم نیان افزود: نخستین حضور هواداران پس از چند سال دوری از مسابقات است. خوشحالم که این اتفاق در بازی‌های والیبال رخ داده است، امیدوارم این اتفاق در مریوان نیز رخ داد و ما نیز از حضور تماشاگران خود بهره‌مند شویم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی